جنگ غزه آزمون اعراب و مسلمانان

جنگ غزه آزمون اعراب و مسلمانان
شنبه 10 دی 1390 - 13:49

سخنگوي جنبش جهاد اسلامي فلسطين جنگ غزه و تجاوز رژيم اشغالگر به اين منطقه در سال 2008 را آزموني براي اعراب و مسلمانان دانست.

"داوود شهاب" به شبكه خبري العالم گفت: اين پايداري باعث شد كه اعراب، مسلمانان و ساير آزاديخواهان جهان در زمينه شكستن محاصره نوار غزه و كمك به مردم مظلوم فلسطين در برابر آزمون مهمي قرار گيرند.

وی افزود: رژيم صهيونيستي در دستيابي به اهدافش شكست خورد و نتوانست به هيچ كدام از اهدافي كه ترسيم كرده بود دست يابد.

داود شهاب اظهار داشت: پس از اين تجاوز بي رحمانه تلاش ملت هاي اسلامي و عرب در راستاي حمايت از ملت فلسطين كاملا آشكار بود، و در نتيجه مقاومت فلسطيني ها، محاصره نوار غزه نيز كم كم در حال شكسته شدن است.

داوود شهاب تأكيد كرد: ملت فلسطين امروزه قوي تر و متحدتر از گذشته است و بيش از پيش بر ادامه آزادي ملي براي بازپس گيري سرزمين خود تأكيد دارد و در اين باره به حمايت كشورهاي عري و اسلامي چشم دوخته است. در وضعيت كنوني و با توجه به پيروزي انقلاب هاي اخير در كشورهاي منطقه، اميد فلسطيني ها به حمايت اعراب و مسلمانان بيش از پيش افزايش يافته است.

سخنگوي جنبش جهاد اسلامي فلسطين تأكيد كرد: تجاوز به غزه باعث به وجود آمدن بيداري در ميان فلسطيني ها و مقاومت شد؛ و حجم كشتار و ويراني ناشي از اين تجاوز باعث شد تا مقاومت فلسطين بيش از پيش راههاي مبارزه با دشمن را بشناسد. زيرا صهيونيست ها روز به روز افراطي تر و خونريزتر مي شوند.

وي تأكيد كرد: پس از اين تجاوز آشكار مقاومت فلسطين با تاكتيك هاي مختلفش توانست قوي بماند و حالتي از توازن دفاعي را در مقابل رژيم صهيونيستي به وجود بياورد.

داوود شهاب اظهار داشت: پس از تجاوز به غزه حمايت و همدردي همه ملت هاي آزاده جهان با قضيه فلسطين بيشتر شده است.

23:44



پربیننده ترین خبرها