جوانان مبارز يمني متحد مي شوند

حمايت حوثي ها از جوانان انقلابي يمن

حمايت حوثي ها از جوانان انقلابي يمن
شنبه 17 دی 1390 - 08:05

صعده (العالم)ـ عضو دفتر سياسي جماعت حوثي هاي يمن تأكيد كرد كه اين گروه، از جوانان انقلابي يمن در همه ميدان هاي تغيير اين كشور حمايت مي كند و برائت خود را از كساني كه وارد زد و بندهاي سياسي مي شوند يا در پي تقسيم قدرت با شخصيت هاي حكومت سابق هستند،اعلام كرد.

يوسف الفيشي شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم با اشاره به اين كه به زودي صف يكپارچه از مبارزان يمني تشكيل خواهد شد، تصريح كرد: حوثي ها از هر تظاهرات يا فعاليتي كه براي تحقق يا تكميل اهداف انقلاب انجام شود حمايت مي كند و فضاي سياسي يمن امروزه به سوي اتحاد جوانان پيش مي رود و راهپيمايي به سوي صنعا پيامي قوي براي همه كساني است كه در پي انحصار طلبي در قدرت هستند.

وي افزود: جوانان راهپيمايي "حيات" به تظاهركنندگان راهپيمايي "فعاليت" ،كه شامل جوانان استان هاي الحديده، حجه و عمران مي باشد، پيوسته اند و اين دومين تظاهراتي است كه پس از تظاهرات حيات به سوي صنعا برگزار مي شود.

عضو دفتر سياسي جماعت حوثي هاي يمن اظهار داشت: با برگزاري اين تظاهرات ها كم كم فضاي جديدي در يمن در حال شكل گيري است و جوانان انقلابي به تدريج در حال به دست گرفتن حقيقي رهبري انقلاب هستند.

وي گفت: جوانان انقلاب به همين دليل متحد شده و دريافته اند كه در وضعيت بسيار حساسي قرار دارند و به زودي صف يكپارچه اي از مبارزان و با رهبري واحدي از ميان جوانان و بدون حضور جريانات ديگر تشكيل خواهد شد.

الفيشي افزود: انقلاب مسالمت آميز جوانان در يمن در سايه رهبري آن از سوي جوانان آزاده انقلابي در ميدان هاي همه شهرهاي يمن تبلور مي يابد.

وي تصريح كرد: همه جوانان اعم از طرفداران احزاب يا افراد مستقل در شمال يا جنوب يمن همگي در يك صحنه بزرگ يعني انقلاب يكپارچه يمن تجلي مي يابند.

الفيشي درباره آينده انقلاب يمن و روند تحولات آن در سال 2012 كه اولين جمعه از آن (ديروز 16دي) با برگزاري تظاهرات هاي ميليوني همراه بود، گفت: ما در آستانه يك سال كاملا انقلابي براي سرنگوني همه ظالمان و مستكبران در يمن و ساير كشورهاي عربي قرار داريم و اميدواريم انقلاب يمن به طور كامل به پيروزي برسد و به دنبال آن يمن جديد، مستقل، آزاد و يكپارچه زير پرچم اسلام تشكيل شود.
16:45.6

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها