دبيركل جمعيت ملي دموكراتيك انتقاد كرد

رفتار جنون آميز آل خليفه ضد مردم

رفتار جنون آميز آل خليفه ضد مردم
شنبه 17 دی 1390 - 16:07

المنامة (العالم)ـ دبيركل جمعيت ملي دموكراتيك بحرين، سياست سركوبگرانه رژيم آل خليفه را جنون آميز دانست و از سازمان هاي بين المللي خواست از ملت اين كشور در راستاي مطالبه حقوق مشروعشان دفاع كنند.

فاضل عباس روز شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم افزود: علت حمله مزدوران رژيم بحرين به نبيل رجب رييس مركز حقوق بشر اين كشور، جنوني است كه رژيم حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين بدان گرفتار شده است.

وي با اشاره به اين كه حمله به نبيل رجب مقدمه اي براي حمله به همه فعالان حقوقي و سياسي است، از سازمان هاي بين المللي خواست از فعالان و مردم مظلوم بحرين حمايت كنند.

عباس افزود: به دنبال افزايش جنايات رژيم بحرين تا اين حد از خشونت و وحشيگري، وظيفه جامعه جهاني و سازمان هاي حقوقي بين الملل در زمينه حمايت از فعالان و شخصيت هاي حقوقي سنگين تر شده است.

وي خاطرنشان كرد: ورشكستگي سياسي آل خليفه باعث شده است تا بر روش هاي سركوبگرانه اش بيفزايد. ديروز (جمعه 16دي) در برخي از مناطق بحرين نيروهاي آل خليفه به منازل مردم حمله كردند كه در نتيجه برخي از منازل به علت شليك گلوله هاي گاز اشك آور و بمب هاي گازي دچار آتش سوزي شدند.

دبيركل جمعيت ملي دموكراتيك بحرين با محكوم كردن سياست خصمانه شوراي همكاري خليج فارس در برابر مردم بحرين اظهار داشت: حكومت بحرين در مقابل ديدگان جهانيان اقدام به جنايت مي كند و اين در حالي است كه همگان در اين زمينه سكوت كرده اند.

 

07-10:49

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها