جنجال ارتباط حریری با مسئول اسرائیلی در تویتر

جنجال ارتباط حریری با مسئول اسرائیلی در تویتر
جمعه 23 دی 1390 - 18:56

نخست وزير سابق لبنان در پي ارتباط علني با سخنگوي ارتش رژيم اشغالگر در شبکه اجتماعي اينترنتي "تويتر"، با اعتراض شديد مراجعه کنندگان به صفحه اينترنتي خود مواجه شد.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه "یدیعوت احرونوت" چاپ اراضی اشغالی امروز در خبری نوشت: سعد حریری دیروز در صفحه خودش نوشت صبح بخیر، و پس از آن "اویخای اذرعی" در پاسخ به حریری صبح بخیر گفت؛ حریری نیز به صبح بخیر او پاسخ داد".

احرونوت ادامه داد: "پس از این مسأله بسیاری از کسانی که به این صفحه مراجعه کرده بودند، با عبارتهایی بسیار تند، به ارتباط سعد حریری با یک مسئول اسرائیلی ارشد اعتراض کردند؛ این امر موجب شد که سعد حریری در دفاع از خود بنویسد : من با گفتن صبح بخیر، با همه مردم ارتباط برقرار می کنم؛ و هنگامی که با عبارت "صباح النور" پاسخ دادم نمی دانستم که او سخنگوی ارتش اسرائیل است، و نمی دانستم که او اسرائیلی است؛ من اسرائیل را دشمن لبنان می دانم و با دشمنان ارتباط برقرار نمی کنم".

 

سعد حریری مدتی است که خارج از لبنان زندگی می کند، و از طریق شبکه های اجتماعی با دنیای بیرون در ارتباط است؛ وی در آخرین موضع گیری از طریق این شبکه ها به شدت به سخنرانی اخیر بشار اسد رییس جمهوری سوریه حمله کرد.  



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها