هشدار شخصیت های لبنانی

توطنه غرب برای حذف سوريه ازمحور مقاومت

توطنه غرب برای حذف سوريه ازمحور مقاومت
جمعه 5 اسفند 1390 - 10:01

احزاب، گروه ها وشخصيت هاي ملي لبنان نسبت به توطئه غرب براي حذف سوريه ازمحور مقاومت ضدرژيم صهيونيستي هشداردادند و با برگزاري نشستي بر حمايت خود از نقش سوريه در عرصه مقاومت در برابر اين رژيم تاکيد کردند.

به گزارش شبکه خبری العالم از بیروت، شركت كنندگان در نشست لبنان از همايشي كه امروز(جمعه) در تونس برگزار می شود به نام همايش "دشمنان سوريه" ياد كردند.

معاون ریيس حزب ملي اجتماعي سوريه درلبنان گفت:  تعجب آور است كه همايشي براي حمايت از قدس و فلسطين برگزار نمي شود و آنهايي كه در قبال برگزاري كنفرانس امنيت ملي اسرایيل موسوم به "هرتسيليا" و حضور برخي از نمايندگان كشورهاي عربي در آن سكوت كرده اند ، امروز عليه سوريه همايش برگزار مي كنند.

" توفيق مهنا" خاطرنشان کرد که هدف همایش تونس ضربه زدن به جايگاه سوريه است.

"رامز مصطفي" نماينده جبهه مردمي  لبنان نيز گفت ، دشمنان نمي توانند با برگزاري همايش ها ، تهيه طرح، پيشنهاد و قطعنامه و بردن آن به نقاط مختلف دنيا ، راهي براي سرنگوني نظام حاكم سوريه ايجاد كنند.

"محمود قماطي" معاون ریيس شوراي سياسي حزب الله لبنان نيز خطاب به برگزاركنندگان همايش ضد سوری در تونس گفت : شما در حق فلسطين اشتباه كرده ايد و اكنون نيز در حال توطئه عليه سوريه هستيد و با توطئه گران همدست شده ايد. 

وی افزود: امروز توطئه بين المللي عليه مقاومت در جريان است و بار ديگر همان اتفاقي كه در جولاي سال 2006 و در سال 2008 عليه مقاومت  فلسطين رخ داد، در حال تكرار است.

"عبدالرحيم مراد" ریيس حزب الاتحاد لبنان نيز اعلام كرد: همبستگي ما با ملت و رهبري سوريه ، همبستگي با خود ، امت عرب و فلسطين است و نبايد اجازه داد نبض مقاومت از تپش بيافتدد.

با توجه به تشديد تبليغات عليه سوريه ، برخي در لبنان دفاع از حق را واجب مي دانند و آنها تنها از نظام سوريه دفاع نمي كنند و بلكه معتقدند از كشوري كه در حمايت از لبنان كوتاهي نكرده است ، دفاع مي كنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها