حزب الله: سازمان‌ملل تروریسم را نمی‌بیند

حزب الله: سازمان‌ملل تروریسم را نمی‌بیند
جمعه 12 اسفند 1390 - 07:19

حزب الله لبنان با اشاره به گزارش دبيرکل سازمان ملل متحد درباره سلاح مقاومت، تأکيد کرد بان کي مون سلاح دشمن و تهديدهاي اشغالگران و اسرائيل را ناديده گرفته است.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: بان کی مون در هر مناسبتی با نادیده گرفتن حق لبنانی ها برای دفاع از خاک و حاکمیت خود در برابر اشغالگری و تهدید اسرائیلی ها، خواستار خلع سلاح مقاومت می شود.

در این بیانیه آمده است: به نظر می‌آید که چشمان بان کی مون به هیچ وجه دشمنی‌های اسرائیل ضد لبنان را نمی‌بیند، و یهودی سازی قدس و اقدامات تروریستی اشغالگران در فلسطین را نادیده می گیرد.

حزب الله خاطرنشان کرد: سلاح مقاومت برای آزاد سازی خاک لبنان بوجود آمد، مسأله‌ای که بان‌کی‌مون و سازمان بین المللی او با حمایت از اسرائیل اشغالگر، به شدت در تحقق آن شکست خوردند.

حزب الله تأکید کرد: برای ما کاملا آشکار شده است که این سیاست ثابت بان کی مون علیه مقاومت به دلیل هویت نویسنده گزارشهای دبیرکل سازمان ملل متحد است که همواره تلاش می کند در خدمت اهداف اسرائیل باشد، و از عالیترین سازمان بین المللی برای خدمت به طمع ورزی‌های اسرائیل و توجیه تجاوزها و جنایتهای این رژیم اشغالگر استفاده می کند.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها