در حاشیه جلسه دولت؛

امیری: در معاونت پارلمانی رئیس جمهور می‌مانم

امیری: در معاونت پارلمانی رئیس جمهور می‌مانم
چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 12:19

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه در همین سمت در دولت دوازدهم می‌مانم، اظهار کرد: پیش بینی من این است که شرایط مناسبی در مجلس برای وزرای پیشنهادی دولت پیش می‌آید.

العالم _ ایران

حسینعلی امیری امروز در حاشیه  جلسه هیات دولت با اشاره به اینکه دولت یازدهم یک دولت فراجناحی بود، اظهار کرد: اما یک بار من در دولت هم ندیدم کسی حرف حزب یا جریان خود را بزند، زیرا همه دغدغه کشور را داشتند، برادری،‌انسجام، همدلی و اتحاد در کابینه وجود داشت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز هم جلسه خوبی برگزار شد و همه اعضای کابینه همدل، ‌همراه و خوشحال بودند. چه آنهایی که قرار است در دولت بمانند چه کسانی که قرار است در جای دیگری از دولت و نظام خدمت کنند.

امیری در پاسخ به این پرسش که آیا لیست وزرای پشنهادی تکمیل شده است، اظهار کرد: این مورد را باید از خود رئیس جمهور سوال کنید.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه واکنش مجلس به وزرای پیشنهادی چگونه خواهد بود؟ تصریح کرد: در این مدت رئیس جمهور با روسای سه فراکسیون مجلس دیدار داشته و همچنین دیدارهای انفرادی نیز با نمایندگان مجلس انجام شده است. در جلسه معاون اول با مجامع استانی هم دیدگاه‌های نمایندگان مطرح شده است. پیش بینی من این است که شرایط مناسبی در مجلس برای وزرای پیشنهادی شکل می‌گیرد و تشکیل دولت داوزهم یکی از نقاط عطف دولت و مجلس خواهد بود.

امیری در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا لیست وزرای پیشنهادی روز شنبه به مجلس معرفی خواهد شد گفت: من بعید می‌دانم. از روز تحلیف رئیس جمهور دو هفته وقت دارد که وزرا را معرفی کند و زمان معرفی وزرا به تشخیص رئیس جمهور بستگی دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها