براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا؛

حضور دانش آموزان روز پنجشنبه در مدارس تهران ممنوع شد

حضور دانش آموزان روز پنجشنبه در مدارس تهران ممنوع شد
چهارشنبه 29 آذر 1396 - 20:53

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش تهران اعلام کرد: بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، حضور دانش آموزان روز پنجشنبه (30آذرماه) در مدارس شهر ممنوع است.

العالم ـ ایران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، با توجه به ادامه شرایط اضطرار آلودگی هوای پایتخت، حضور دانش آموزان در مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی تابعه به هر علتی فردا پنجشنبه ناموجه و ممنوع است.
این اطلاعیه تاکید کرده است: حفظ سلامت دانش آموزان از اولویت های بسیار مهم آموزش و پرورش بوده و اگرچه مدارس شهر تهران در روزهای پنجشنبه تعطیل است اما دعوت دانش آموزان به مدارس با هر عنوان مانند برگزاری کلاس های جبرانی و یا فوق برنامه در روز پنجشنبه ممنوع بوده و تخطی از این مصوبه استانداری تهران، تخلف اداری محسوب شده و با متخلفان مطابق مقررات رفتار خواهد شد.
نزدیک به یک میلیون و 100 هزار دانش آموز مقاطع مختلف در چهار هزار و 89 مدرسه شهر تهران تحصیل می کنند.
به گزارش ایرنا، بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران، مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی و مهد کودک ها در استان به جز شهرستان های فیروزکوه و دماوند روز یکشنبه (26آذرماه) به علت افزایش غلظت آلاینده های هوا با شاخص 143 تعطیل بود. 
همچنین بر پایه مصوبه این کمیته همه مدارس استان تهران (به غیر از شهرستان های پردیس، فیروزکوه و دماوند) به علت افزایش غلظت آلاینده های هوا در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (27، 28 و 29 آذرماه) به ترتیب با شاخص های 147، 151 و 160 تعطیل بود. 
بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین شاخص کیفیت هوا در 12 ساعت گذشته (با تاکید بیشتر بر روی سه ساعت آخر در شرایط جوی متغیر) برای میانگین کل ایستگاه ها، 171 است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها