توطئه‌های عربستان علیه گروه‌های مقاومت

توطئه‌های عربستان علیه گروه‌های مقاومت
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 07:11

عربستان با هماهنگي برخي گروه‌هاي وابسته به غرب و با هماهنگي رژيم صهيونيستي اخيراً ايجاد ناثباتي در لبناني را بررسي کرد.

به گزارش روز دوشنبه‌ پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم به نقل از رسانه‌های سوریه، عربستان سعودی با همکاری رژیم صهیونیستی و گروه‌های وابسته به خود در لبنان برای به هم ریختن اوضاع لبنان تلاش می‌کند.

به گزارش این رسانه‌ها اخیراً در ریاض نشست‌هایی برای بی‌ثبات کردن لبنان تشکیل شده است. رشته‌های این توطئه‌های عربستان که مانند اختاپوس در همه جهات در تحرک است روز به روز هویدا می‌شود.

بر اساس این گزارش، توطئه‌های عربستان علیه عناصر مقاومت است که با تاکید بر ماهیت عربی خود بر ایستادگی در برابر طرح‌های آمریکایی- صهیونیستی پافشاری می‌کنند.

بر اساس گزارش رسانه‌های سوری، یک هفته پیش نشست‌هایی سری در ریاض بین رهبران رده دوم برخی از مسئولان گروه چهارده مارس لبنان، که وابسته به عربستان و غرب است، با مسئولان امنیتی و اطلاعاتی عربستان برگزار شد و در آن برنامه‌های لازم برای به هم ریختن اوضاع لبنان، سیطره کامل بر برخی مناطق در این کشور و ذخیره سلاح در آن‌ها و پناه دادن به تروریست‌ها در آنجا بررسی شد.

منابع آگاه اعلام کردند برخی عناصر امنیتی اسرائیلی نیز در چارچوب هماهنگی‌ها بین اسرائیل و عربستان در این نشست‌ها شرکت داشتند. هماهنگی‌های آن‌ها به حدی رسیده است که هواپیماهای جنگی اسرائیل در پایگاه‌های نظامی عربستان فرود آمده‌اند.



پربیننده ترین خبرها