هشدار و حمله گردان‌های قسام به رژیم صهیونیستی

هشدار و حمله گردان‌های قسام به رژیم صهیونیستی
سه شنبه 30 خرداد 1391 - 07:15

گردان هاي شهيد عزالدين قسام شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي حماس تاکيد کرد که اين گردان‌ها و ديگر شاخه‌هاي نظامي گروه‌هاي فلسطيني از نوار غزه و ملت فلسطين دفاع خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم، این گردان‌ها با انتشار بیانیه‌ای، اعلام کرد که جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین را بی پاسخ نخواهیم گذاشت.
در بخش دیگر این بیانیه آمده است:«رژیم اشغالگر قدس هر روز ملت ما را آماج تجاوزات وحشیانه قرار می دهد؛ به نحوی که متجاوزان صهیونیست طی چند وقت گذشته شماری از اعضا و فرماندهان و رهبران مقاومت فلسطین را نشانه رفته اند.»  در این بیانیه می خوانیم:«تجاوزات ارتش صهیونیستی طی یک ماه گذشته به نحو چشمگیر اوج گرفت، نیروهای این ارتش چندین منطقه غیر نظامی، کارگاه، کارخانه، مزرعه و خانه را هدف حمله قرار دادند.»

در پی این بیانیه بود که این گردان های شهید عزالدین قسام پایگاه نظامی صهیونیستی "زکیم" را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

این گردان ها بامداد امروز سه شنبه با انتشار بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، اعلام کرد که مبارزان آنها موفق شدند ساعت 4:20 بامداد امروز 4 فروند موشک به به این پایگاه شلیک کنند. در بخش دیگر این بیانیه آمده است:« این عملیات در راستای واکنش به تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه به اجرا درآمد.»

در این بیانیه همچنین آمده است:« ما در گردان های قسام ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت این عملیات جهادی،بر آمادگی خود برای واکنش به جنایات ارتش عبری تاکید می ورزیم.»

گفتنی است در طول حملات چند روز گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی به باریکه غزه چند شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند. برخی از منابع می‌گویند پس از پیروزی محمد مرسی نامزد اخوان‌المسلمون در مصر، دامنه تهدیدات صهیونیست‌ها علیه باریکه غزه به شدت افزایش یافته است. 

پربیننده ترین خبرها