خدمت امنیتی تشکیلات خودگردان به اسرائیل

خدمت امنیتی تشکیلات خودگردان به اسرائیل
جمعه 23 تير 1391 - 12:48

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامي (حماس) گفت: سرويس هاي امنيتي تشکيلات خودگردان براي حفظ امنيت رژيم صهيونيستي مبارزان فلسطيني را بازداشت مي کنند.

"خليل ابوليلي"در مصاحبه با شبکه العالم با اشاره به ادامه بازداشت و پيگرد مبارزان فلسطيني در كرانه باختري گفت: سرويس هاي امنيتي تشكيلات خودگردان فلسطين چگونه مدعي حفظ امنيت ملي فلسطينيان هستند، در حاليكه شب و روز در مسیر حفظ امنيت رژيم صهيونيستي تلاش و مبارزان فلسطيني را بازداشت مي كنند.

وی افزود: مبارزان فلسطيني از امكانات موجود براي دفاع از ميهن و ملت خود استفاده مي كنند و حمايت آشكار تشكيلات خودگردان از اسرایيل ، بازداشت مبارزان فلسطيني و جلوگيري از مقاومت در كرانه باختري براي آنان قابل درك نيست.

 عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامي فلسطين در ادامه فشارهاي رژیم صهیونیستی،آمریکا و برخی کشورهای عربی به تشكيلات خودگردان فلسطين را مانع اصلي تحقق آشتي ملي فلسطين دانست، و گفت: تشكيلات خودگردان بايد خود را از قيد و بند اين فشارها آزاد و بر اساس خواست و اراده ملت فلسطين تصميم گيري كند.

 اين عضو ارشد حماس تاكيد كرد: سازمان آزدايبخش فلسطين بدون برگزاري همه پرسي عمومي در فلسطين به مذاكره با صهیونیست ها پرداخت و اینک پس از 16سال مذاكره، بيهوده بودن مذاكرات با اسرایيل براي همگان ثابت شده است .

به گفته این عضو ارشد حماس ،تشکیلات خودگردان باید به مذاکره و هماهنگی امنیتی که تنها به نفع تل آويل و به ضرر آشتي ملي است،پایان دهد و گزینه مقاومت را در برابر اشغالگران برگزیند.

 عضو ارشد حماس ادامه بازداشت هاي سياسي را از ديگر موانع تحقق آشتي ملي فلسطين دانست و با هشدار در خصوص تشديد حمله هاي نظامي صهیونیست ها گفت: رژيم صهيونيستي ابايي ازكشتار كودكان و زنان و تخريب مزارع كشاورزي آنان ندارد.

07/12           23:45          Fa

پربیننده ترین خبرها