در جنوب لبنان:

موزه "ملیتا" شکست اسرائیل را به نمایش کشید

موزه
چهارشنبه 28 تير 1391 - 09:54

العالم،جنوب لبنان ـ موزه غنايم جنگي در "مليتا" واقع در جنوب لبنان، واقعيت شكست نظاميان صهيونيست به دست مقاومت اسلامي لبنان را به نمايش کشيده است؛ اين موزه مهمترين سلاحهاي صهيونيست ها را كه در جنگ به غنيمت حزب الله در آمده را در معرض ديد همگان قرار داده است.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم،"شيخ علي ظاهر" مسئول فعاليتهاي رسانه اي حزب الله،گفت: اين غنايم شامل تسلیحات توپخانه، هوايي و دريايي است که با ارائه توضيحات به شیوه ای کاملا هنری در معرض بازدید قرار گرفته اند.

نيكولاس روزنامه نگار سوئيسي به خبرنگار العالم، گفت: در بيروت به من گفتند به جنوب لبنان نرو، چون حزب الله در آنجاست اما من به اين موزه آمدم و موزه به روي همه بدون استثنا باز است.

خبرنگار العالم  گزارش داد:مهندسان موزه بخشي را به تجهيزات امنيتي و سيستمهاي ارتباطي اختصاص داده اند، اين سيستمهاي ارتباطي را مقاومت حزب الله در ميدان نبرد به دست آورده است و شبكه مزدوراني كه توسط نيروهاي مقاومت از هم پاشيده شدند، براي ارتباط با نيروهاي اشغالگر از اين سيستمهاي ارتباطي استفاده مي كردند.

اين موزه در سالروز جنگ ژوئيه سال 2006، توانمندي مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی را به ياد مي آورد.

ناظران بر اين باورند آنچه كه در اين موزه به نمايش گذاشته شده است، بيانگر واقعيت شكست صهیونیست ها در برابر نيروهاي مقاومت در سال 2000 و جنگ ژوئيه سال 2006 است.

18/07 - 21:45

 



پربیننده ترین خبرها