مخالفت با هرگونه مشاركت صالح در گفتگوهاي يمن

مخالفت با هرگونه مشاركت صالح در گفتگوهاي يمن
دوشنبه 2 مرداد 1391 - 07:12

عضو تشكل احزاب ديدار مشترك تاكيد كرد: ما با هرگونه گفت و گو كه در آن علي عبدالله صالح رييس جمهور سابق يا افراد خانواده اش شركت داشته باشند، مخالفيم.

"محمد العديل" روز دوشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم، هرگونه گفت و گو كه مجرم و انقلابي را بر سر يك ميز بنشاند محكوم كرد.

وي اظهار داشت: دست رييس جمهور مخلوع و خانواده اش در زمينه بحران آفريني و هرج و مرج در كشور براي همه رو شده است.

العديل خاطر نشان كرد: مشاركت احزاب ديدار مشترك در چنين گفت و گويي مورد تاييد مردم و انقلابيون يمن نخواهد بود.

عضو تشكل احزاب ديدار مشترك گفت: نمي توان پذيرفت كسي كه عامل ريخته شدن خون يمني هاست و كشور را به وضع كنوني گرفتار كرده است، در گفت و گو شركت داشته باشد.

وي با بيان اين كه انقلابيون يمن دومين سال است كه همچنان به حضور، پايداري و ايستادگي در ميدان هاي شهر به اميد محقق شدن خواسته هايشان ادامه مي دهند، افزود: مردم و انقلابيون، به موضوع گفت و گو با رييس جمهور مخلوع و سران رژيم سابق به ديده تمسخر مي نگرند.

عضو تشكل ديدار مشترك با رد وجود هرگونه اختلاف در اين تشكل ، تاكيد كرد : در اين تشكل ، توافقي كامل درباره گفت و گو و چگونگي ورود به گفت و گو وجود دارد.

وي سپس از تلاش رييس جمهور مخلوع و نزديكانش براي بر هم زدن فضاي گفت و گو و جلوگيري از تحقق اهداف انقلاب يمن خبر داد.

العديل گفت و گوي واقعي كه همه گروه ها را در چارچوب انتقال قدرت و تغيير در كشور گرد هم آورد، خواستار و يادآور شد كه شعار طرح رياض ، خارج كردن علي عبدالله صالح از فرايند سياسي بوده است.

7-14-48

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها