مدير مركز آزادي و حقوق بشر در رام الله:

قبله اول مسلمانان در خطر است

قبله اول مسلمانان در خطر است
جمعه 27 مرداد 1391 - 13:12

العالم، رام الله - مدير مركز آزادي و حقوق بشر در رام الله روز جهاني قدس را روز بيداري مسلمانان درباره مسجد الاقصي دانست و گفت: قبله اول مسلمانان طبق آماري كه از سوي صهيونيست ها ارائه شده در معرض خطر است.

"حلمي الاعرج" روز جمعه به شبكه العالم، گفت: روز قدس بيانگر مصائب ملت فلسطين، يهودي سازي قدس و شهرك سازي در بيت المقدس و اطراف آن است و اهميت پيام امام خميني (ره) درباره روز جهانی قدس در اینجا مشخص می شود.

مدير مركز آزادي و حقوق بشر در رام الله به ممانعت رژیم صهیونیستی از حضور مردم فلسطین در نماز مسجد الاقصي به ويژه در ماه مبارک رمضان و روز قدس، اشاره كرد و گفت: اين مسجد متعلق به مسلمانان و اعراب است و بيت المقدس اشغال شده و صهیونیست ها حق ندارند مسلمانان را از انجام شعائر ديني شان باز دارند.

الاعرج تأكيد كرد كه رژيم اشغالگر قدس لحظه اي از عمليات يهودي سازي قدس دست برنداشته و زمان آن فرا رسيده است كه مبارزه عليه اين رژيم غاصب از سوي ملت هاي عربي و اسلامي تشديد شود.

 مدير مركز آزادي و حقوق بشر گفت : باید براي ياري بيت المقدس و مسجدالاقصي اقدام جدي صورت بگیرد زیرا  قبله اول مسلمانان طبق آماري كه از سوي خود صهيونيست ها ارائه شده در معرض خطر است.

17-11:25

 

 



پربیننده ترین خبرها