ایندیپندنت: جولان مجرمان در اراضی اشغالی

ایندیپندنت: جولان مجرمان در اراضی اشغالی
دوشنبه 13 شهريور 1391 - 10:50

روزنامه انگليسي زبان اينديپندنت در مقاله اي با عنوان " به سرزمين مجرمان و رانندگان رذل خوش آمديد " به نگراني هاي كنوني رژيم صهيونيستي درباره خودداري گردشگران خارجي از رفتن به سرزمين هاي اشغالي به ويژه پس از توصيه ابرقدرت هايي مانند آمريكا به شهروندان خود براي رعايت احتياط در سفر به اسرائيل پرداخت.

به گزارش دوشنبه پايگاه اطلاع رساني شبكه خبري العالم در مقاله روزنامه انگليسي همچنين آمده است: هشدارهاي دولت هايي مانند استراليا و ژاپن به شهروندان خود در سفر به اسرائيل ، باعث شده است كه تل آويو بار ديگر از بابت وجهه و موقعيت خود در خارج نگران شود.

اينديپندنت درادامه نوشت: روزنامه اسرائيلي هاآرتص مواردي از اين هشدارها را كه هفته گذشته داده شده بود ، منتشر كرد. موارد منتشر شده در مجموع نشان دهنده تصاويري از جنايت، خشونت ها و تعصبات مذهبی و ديني، رانندگان بدرفتار و خشن و آب هاي غيرقابل آشاميدن در اسرائيل است.

اين روزنامه درباره هشدارهاي آمريكا نوشت: اين هشدارها در برهه كنوني عاقلانه است و از جمله بارزترين توصيه هاي دولت آمريكا به شهروندان خود در اسرائيل ، هوشيار بودن هنگام سفر به اماكن عمومي و استفاده از وسايل نقليه عمومي به منظور كاهش خطر قرار گرفتن درمعرض حملات تروريستي احتمالي است.

اين درحاليست كه انگليس به شهروندان خود توصيه كرده است كه در سفر به اراضی اشغالی، جز در موارد بسيار ضروري، گذرنامه هاي خود را جز به نیروهاي امنيتي اسرائيل ارائه نکنند.

علت اين نگراني ها به موضوع استفاده از گذرنامه هاي جعلی انگليسي در عمليات ترور محمود المبحوح از رهبران جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) در دبي ارتباط دارد.

دراين حال ، استراليا به شهروندان خود هشدار داده است كه از رانندگي در مناطق سکونت تندروهاي يهودی خودداري كنند و گرنه درمعرض سنگ اندازي آنان قرار مي گيرند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها