اعتراف افسر صهیونیست به دیدار وزیر جنگ این رژیم با تروریست‌های سوریه

اعتراف افسر صهیونیست به دیدار وزیر جنگ این رژیم با تروریست‌های سوریه
جمعه 2 آذر 1397 - 15:51

یک افسر صهیونیست اعتراف کرد که «موشه یعلون» وزیر جنگ سابق این رژیم با تروریست‌های سوری دیدار کرده است.

العالم- فلسطین اشغالی 

 یک افسر صهیونیست به نام «گرشون هکوهین» به روزنامه هاآرتص رژیم صهیونیستی گفت که «موشه یعلون» وزیر جنگ این رژیم با تروریست‌های سوری دیدار کرده است.

وی گفت که در یکی از نشست‌های موشه یعلون با کسانی که او آن‌ها «معارضان و فعالان سوری» می‌خواند، شرکت کرده است. او اشاره‌ای به مکان و زمان این نشست نکرد.

موشه‌ یعلون پیش از این در اکتبر 2014 با تأیید کمک‌های رژیم صهیونیستی به گروههای به اصطلاح معارض سوریه گفته بود: اسرائیل به نیازهای مخالفان مسلح دولت سوریه اهمیت می‌دهد و در مقابل آنها نیز به کسی اجازه نمی‌دهند به مرزهای اسرائیل نزدیک شود.

پیش از این حقایق بسیاری از حجم هماهنگی گروههای تروریستی حاضر در سوریه با رژیم صهیونیستی بر ملا شده است؛ از نشست‌های متعدد افسران نظامی و اطلاعاتی این رژیم با سران صهیونیست‌ها تا پذیرش مجروحان تروریست در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، رژیم صهیونیستی، تحت یک برنامه سری، گروههای تروریستی سوریه به خصوص در مناطق جنوبی را تجهیز مالی و تسلیحاتی می‌کرده است که با آزادسازی مناطق جنوبی به دست ارتش سوریه، این برنامه نیز در ژوئن گذشته پایان یافته است.

پربیننده ترین خبرها