سخنگوی حماس:

صهیونیست ها با آتش بازی می کنند

صهیونیست ها با آتش بازی می کنند
يکشنبه 23 دی 1397 - 14:36

«فوزی برهوم» سخنگوی «جنبش مقاومت اسلامی» (حماس) امروز (یکشنبه) در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به تظاهرکنندگان فلسطینی و بمباران مواضع مقاومت در نوار غزه هشدار داد که آن ها با این اقدامات، با آتش بازی می کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه خبری «معا» فلسطین، برهوم تاکید کرد که صهیونیست ها از پیامدهای بمباران ها و اقدامات خود در امان نخواهند بود.

وی افزود: نیروهای مقاومت به ماهیت و سیاست رژیم اشغالگر پی برده و می دانند که باید از ملت خود حمایت کرده و معادلات دشمن را برهم زنند و به وظیفه ملی و اخلاقی در خصوص ترسیم چارچوب یک مرحله جدید در زندگی فلسطینیان عمل کنند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه پایگاه نیروهای مقاومت فلسطینی را در شرق غزه با یک فروند موشک هدف قرار دادند. این جنگنده ها همچنین منطقه «حی التفاح» در شرق غزه را با چند فروند موشک هدف قرار دادند.

این حمله، یک روز پس از راهپیمایی‌ بازگشت در مرز غزه با سرزمینهای اشغالی روی داد. طی ماه های گذشته و پس از آغاز تظاهرات بازگشت در غزه تنش میان رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت بالا گرفته است.

مردم غزه از 10 فروردین سال جاری (30 مارس) با برگزاری تظاهرات بازگشت خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی و شکست محاصره غزه شدند. تاکنون در این تظاهرات صدها فلسطینی شهید و بیش از هزاران نفر نیز زخمی شده‌اند.

*** دستگیری 9 شهروند فلسطینی در کرانه باختری
انجمن امور اسیران فلسطینی امروز اعلام کرد که نیروهای رژیم اشغالگر 9 فلسطینی را در استان های «الخلیل، طولکرم و بیت لحم» در کرانه باختری دستگیر کرده اند که در میان دستگیر شدگان یک نوجوان 16 ساله هم وجود دارد .

پربیننده ترین خبرها