تبریک شبکه المیادین و اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی به‌مناسبت سالروز تاسیس شبکه العالم

تبریک شبکه المیادین و اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی به‌مناسبت سالروز تاسیس شبکه العالم
دوشنبه 20 اسفند 1397 - 18:20

مدیر شبکه المیادین و دبیر کل اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی شانزدهمین سالروز تاسیس شبکه خبری العالم را تبریک گفتند.

العالم - جهان اسلام

«غسان بن جدو» مدیر شبکه المیادین شانزدهمین سالروز راه اندازی شبکه العالم را به پیمان جبلی -- معاون برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران -- تبریک گفت.

وی در پیغامی به پیمان جبلی اظهار داشت: در شانزدهمین سالروز تاسیس العالم، مراتب تبریک و تهنئت قلبی خود را به شما به عنوان معاون شبکه های برون مرزی از جمله شبکه العالم عرض می کنم.

بن جدو اظهار داشت: شبکه العالم از شبکه های مهم و تاثیرگذار در عرصه جهان عرب است؛ تصمیم به راه اندازی این شبکه تصمیمی راهبردی و هوشمندانه بوده است و سودمندی و اثربخشی خود را طی این سالها به اثبات رساند.

مدیر المیادین افزود: شبکه العالم با حضور قدرتمند خود در میدان‌ها، و تنوع برنامه ها و فعالیتهای خبری خود و نیز پایبندی و پافشاری بر سیاستها و اهداف خود، اینک در عرصه مردمی و سیاسی و رسانه ای جهان عرب با قدرت تمام حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما می دانیم که رؤیاهای شما بزرگ و اهدافتان عالی و تجربیات شما فراوان است و ما از تجربیات غنی شما استفاده می کنیم. در مقابل فشارها و نیز برخی اقدامات برای خدشه دار کردن چهره این شبکه صبر پیشه کردید و در این راه موفق بوده اید. ما این استقامت و ثبات و موفقیت و پیشرفت مستمر را به شما تبریک می گوییم و برای شما آرزوی خلاقیت و شکوفایی و موفقیت روز افزون می کنیم.

حجت الاسلام علی کریمیان دبیر کل اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی نیز شانزدهمين سالروز تاسیس شبکه خبری العالم را تبریک و تهنئت گفت.

حجت الاسلام کریمیان اظهار داشت: از شبکه خبری العالم و مدیر محترم شبکه به خاطر عملکرد رسانه ای منحصر به فرد و حمایت از مسائل عربی و اسلامی تشکر و قدردانی می کنیم و شانزدهمین سالروز راه اندازی شبکه العالم و گرافیک جدید آن را تبریک می گوییم.

پربیننده ترین خبرها