وقتی خداوندگار آل سعود زیر چکمه ایران لگد شد!

وقتی خداوندگار آل سعود زیر چکمه ایران لگد شد!
دوشنبه 17 تير 1398 - 22:54

ایران اخیرا از پیام مقامات آمریکایی بعد از سقوط هواپیمای بدون سرنشین در سواحل خلیج فارس خبر داد که به طهران اطلاع دهند قصد اجرای حمله ای محدود در پاسخ به سقوط پهپاد دارند و از مقامات ایرانی خواستند که به این حمله پاسخ ندهند.

العالم - کشکول

سرتیپ غلام رضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل با رسانهای کردن این خبر گفت جواب ایران به این پیام این بود که هر حمله ای را به مثابه اعلان جنگ تلقی خواهیم کرد.

این جمله کوتاه که ایران به آمریکا پاسخ داد دلیل اصلی مانع ارتکاب حماقت توسط ترامپ شد و الا منطقه را به طور کلی به آتش کشیده می شد. همه تصمیم گیرندگان در آمریکا چه عقاب و چه کبوتر می دانند جنگ با ایران یعنی چه!

مزدوران پترودولار که تعدادشان کم نیست از این که ایران این پیام را با این شجاعت که آنها به آن عادت ندارند اعلام کنند چرا که عقل آنها تحمل کنند پس سعی کردند این پیام را تکذیب کنند و یا در مورد مصداقیت آن تشکیک کنند.

این حق امپراطوری های رسانه ای سعودی و اماراتی است که پارچه سیاه را سر در خود نصب کنند چون مصیبت وارد شده به آنها بسیار عظیم است چرا که خداوندگاری که به آن نزدیک می شدند تا آنها را حمایت کند مورد اهانت قرار گرفت و از عرش به فرش سقوط کرد.مانند

"بدان ماند که از آسمان درافتد و مرغان (در فضا) بدنش را به منقار (قطعه قطعه) بربایند یا بادی تند او را به مکانی دور (از هر وسیله نجات) درافکند"(سوره مبارکه حج آیه 31)

پربیننده ترین خبرها