بن سلمان روز روشن به خدا شرک می ورزد

بن سلمان روز روشن به خدا شرک می ورزد
پنج‌شنبه 11 مهر 1398 - 17:55

فیلمی مستند از شبکه بی بی اس آمریکا درباره بن سلمان ولی عهد سعودی منتشر شد که وی به دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا وعده داد در صورت کمک به شکست دادن ایران و تسلط بر خاورمیانه؛ آماده به رسمیت  شناختن رژیم صهیونیستی است.

العالم - كشكول

"مارتین اسمیت " تهیه کننده فیلم گفت: ترامپ به ولی عهد سعودی تاکید کرد وی را در شکست دادن ایران و اجرای طرح هایش برای تبدیل عربستان به بازیگر اصلی خاورمیانه حمایت خواهد کرد.

وی افزود: در مقابل نیز بن سلمان به ترامپ قول داد از وی و جراد کوشنر، داماد ترامپ و مجری طرح معامله قرن، در اجرای این طرح کمک کند.

بدون شک بن سلمان به ترامپ دستور نداده بلکه به ترامپ التماس کرده و به وی متوسل شده و از وی خواسته تا برای تحقق درخواستش کمکش کند.

بن سلمان در راستای تحقق خواسته اش که همان نابودی ایران است به صورت پیش قسط بیش از نیم تریلیون دلار نقدی و صدها میلیارد دلار در قالب پروژه های سرمایه گذاری و قراردادهای تسلیحاتی با ترامپ امضا کرده است.

به نظر می رسد بن سلمان به قدرت و امکانات غیر قابل تصور ترامپ برای شکست دادن ایران ایمان داد تا بدین ترتیب عربستان بر همه منطقه خاورمیانه تسلط یابد.

مساله بسیار قابل توجه اینکه حاکم فعلی کشور "توحید محض"، مملکت وهابی ال سعود که همه کشورهای عرب و مسلمان را به اتهام شرک و کفر از دائره اسلام خارج کرده به قدرت های خارقالعاده ترامپ در آوردن معجزه ایمان دارد زیرا وی سرنوشت مردم و کشورها را تعیین میکند و هر وقت بخواهد دیگران را مجازات کرده و هر وقت بخواهد پاداش می دهد.

با نگاهی گذرا به حوادث منطقه طی چند سال گذشته ،می توان به ناتوانی خدایان بن سلمان درحمایت حتی از وی پی برد. ترامپ که پرونده رسوائی هایش هنوز به دنبال وی است و نمی داند تا فردا در کاخ سفید هست یا خیر اما بن سلمان به شدت در تلاش است از شکت سخت در برابر نیروهای مقاومت غیور یمن نجات دهد که عرش وی را تهدید کرده اند و نیمی از تولیدات نفتی اش را متوقف کرده اند در حالی که ایرانی که می خواهد با قدرت ترامپ آن را شکست دهد نسبت به سال 2017 زمان دیدار بن سلمان با ترامپ ، اکنون بزرگترین قدرت است.

پربیننده ترین خبرها