خبرنگار العالم گزارش داد؛

معترضان لبنانی خواهان تشکیل هرچه سریعتر دولت شدند

معترضان لبنانی خواهان تشکیل هرچه سریعتر دولت شدند
يکشنبه 19 آبان 1398 - 15:41

اعتراضات مردمی لبنان در اوج درخواست برای  تشکیل دولت در اولین فرصت و ایفای مجلس به نقش خود در اجرای قوانینی که در طرح اقتصادی مطرح شده،همچنان ادامه دارد.

العالم لبنان

معترضان هم چنین از مخالفت خود با مداخله خارجی ها و درخواست برای مجازات فاسدان و بازگرداندن اموال به غارت رفته خبر دادند.

اعتراض ها هم چنان در برابر مراکز و ادارات رسمی لبنان ادامه دارد و معترضان در صدد اعمال فشار بر مسئولین برای تسریع در تشکیل دولتی شدند که کشور را از بحران اقتصادی نجات داده ، فاسدان را مجازات کند .

"محمود خواجه "از نمایندگان پارلمان لبنان گفت : مجلس به نقش خود عمل خواهد کرد و پیش از این نیز وجود داشته و سه شنبه آینده نیز نشستی برگزار خواهد شد و پیشنهادهای مربوط به مبارزه با فساد و بازگرداندن اموال غارت شده را بررسی خواهد کرد.

شهروندان بر مسالمت آمیز بودن جنبششان تاکید کرده و با انواع اعتراض هایی که خارج از طرح درخواست های مردمی بوده و به نفع منافع مردم نباشد، مخالفت کردند.

یکی از شهروندان لبنانی در گفت وگو با شبکه العالم اظهار داشت : مداخله بیگانگان دراین جنبش به نفع کشورنیست ، باید دولتی ملی با ریاست جمهوری فردی قدرتمند تشکیل شود که با جرات به امریکا بگوید کافی است.

یک شهروند دیگر نیز گفت: ما علیه مداخله بیگانکان هستیم و درصدد حل بحران اقتصادی هستیم.

یک شهروند دیگر نیز گفت: به عنوان یک شهروند لبنانی خواهان تشکیل دولتی در اولین فرصت هستم .

اعتراض های پراکنده برخی معترضین برای چهارمین روز پی در پی در لبنان، در برابر وزارتخانه ها و مراکز و ادارات رسمی و عمومی برای افزایش فشار بر تشکیل دولت و درنتیجه نجات لبنان از بحران اقتصادی ادامه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها