ارتش رژیم صهیونیستی جنگ با حزب‌الله را شبیه‌سازی کرد

ارتش رژیم صهیونیستی جنگ با حزب‌الله را شبیه‌سازی کرد
چهارشنبه 27 آذر 1398 - 17:13

ارتش رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه رزمایشی را برای شبیه‌سازی هرگونه درگیری احتمالی با حزب‌الله برگزار کرد.

العالم _ فلسطین اشغالی

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد روز سه‌شنبه رزمایشی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی برگزار شده و در آن جنگ با جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان شبیه‌سازی شد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» این رزمایش گسترده توسط فرماندهی بخش شمالی ارتش اسرائیل با حضور گردان‌های زمینی و زرهی از جمله جوخه «گَلیلی» در مناطق نزدیک به مرز لبنان انجام گرفت.

بر این اساس، در این رزمایش تاکتیک‌های رزمی، جمع‌آوری اطلاعات، عملیات نظامی در مناطق مسکونی الجلیل و جولان اشغالی سوریه، تست سطح هوشیاری امنیتی شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی مورد تمرین قرار گرفت.

جروزالم پست با بیان اینکه این رزمایش احتمالا روی تمرین ارتش اسرائیل برای وضعیت حمله گسترده و نفوذ حزب‌الله تمرکز داشت، ادعا کرد که در درگیری احتمالی آینده بین حزب‌الله و رژیم صهیونیستی، نیروهای مقاومت قصد دارند به شهرک‌های واقع در شمال فلسطین اشغالی و نزدیک مرز لبنان نفوذ کنند.

به نوشته این روزنامه، به عنوان بخشی از این رزمایش تمام فرماندهان گردان‌های حاضر در فرماندهی شمالی ارتش اسرائیل در جلسه‌ای موسوم به «روز آموزش» شرکت کردند. هدف از این جلسه آموزشی، آموختن درس‌هایی از حوادث پیشین در مناطق شمالی فلسطین اشغالی، مانند برخورد راکت‌هایی به جولان، بود.

این رزمایش در حالی برگزار شد که یک افسر ارشد پیشین نیروی هوایی رژیم صهیونیستی دو هفته پیش اذعان کرده بود درصورت نبرد با ایران و حزب‌الله، سرزمین‌های اشغالی با روزانه بیش از هزار راکت هدف قرار خواهد گرفت.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها