عراق برای عراقی هاست

عراق برای عراقی هاست
سه شنبه 14 مرداد 1399 - 22:40

کاربران شبکه های مجازی چندین هشتگ از جمله "عراق متعلق به عراقی هاست را در عراق، ترند کردند.

العالم عراق

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا حق ندارد با درخواستی که پارلمان تصویب کرده و درخواست همه مردم عراق است مبنی بر بیرون راندن همه نیروهای اشغالگر امریکایی از عراق مخالفت کند زیرا این مخالفت با تصمیم پارلمان تناقض دارد.

در هشتگ عراق برای عراقی هاست توییت های زیادی نوشته شد .حسن غیلان یکی از شهروندان عراقی لیستی از مهم ترین طرح های آیت الله سید علی سیستانی را منتشر کرد.

وی چند طرح و دستاورد مهم وی را به مناسبت روز تولد وی در 4 اگوست منتشر کرد که عبارت است از حمایت از یتیمان،فتوای دفاع از کادر پزشکی ، عراق متعلق به عراقی هاست.

شهروند دیگر با اسم المهندس سلیمانی کسانی را که با آمریکا همکاری می کنند را جوکر آمریکایی خواند و گفت :

مزدوران زیاد خوشحال نمی مانند زیرا روزهای سیاه در انتظار انان و اربابان آمریکایی خود است و عراق برای مردم عراق باقی می ماند.

کرار سماوه نیز نوشت :

کسانی که دستشان به خون شما آغشته شده هرگز روی خوشی را نخواهند دید.

محمد صادق نیز نوشت : افراد زیادی مانند ابومهدی عمر خود رابرای خدمت به عراق به پایان بردند و در صدد اخراج اشغالگران هستند این ادامه دارد تا این سرزمین به عراقی ها بازگردد.

الموسوی احمد کاربر دیگر عراقی نیز نوشت : ببینید قهرمانان علیرغم جراحتشان مبارزه می کنند معنای پیروزی اشان را خواهید دریافت عراق متعلق به عراقی هاست .

کاربر دیگر با عنوان جندی محور المقاومه نوشت : اشغالگران با مزدورانتان از کشورم خارج شوید در غیر این صورت زمین زیر پایتان جهنم خواهد شد .

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها