زخمی شدن دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله؛ بازداشت 100 نفر در قدس طی ماه آگوست

زخمی شدن دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله؛ بازداشت 100 نفر در قدس طی ماه آگوست
شنبه 15 شهريور 1399 - 12:51

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به اردوگاه «جنین» دو جوان فلسطینی را با گلوله بشدت زخمی و سپس آنها را بازداشت کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

در یورش امروز (شنبه) رژیم صهیونیستی به اردوگاه «جنین» در شمال کرانه باختری درگیری‌هایی رخ داد که طی آن دو برادر فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند و وضعیت یکی از آنها خطرناک اعلام شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا»، نظامیان صهیونیستی در یورش امروز خود به صورت گسترده دست به تیراندازی زدند و پس از زخمی کردن «احمد ومحمد الجدعون» در داخل منزلشان و منفجر کردن در این منزل، آنها را بازداشت کردند.

بنا به گفته منابع محلی، یکی از این دو برادر از ناحیه ران زخمی شده اما دیگری که حال وی وخیم است از ناحیه گردن و شکم به دست مجروح شده است.

بازداشت ۱۰۳ نفر در قدس در ماه آگوست

از سوی دیگر مرکز پژوهشی فلسطینی «وادی حلوه» اعلام کرد، رژیم صهیونیستی در ماه گذشته میلادی (آگوست) ۱۰۳ نفر را در قدس بازداشت کرده که در میان آنها ۱۲ کودک و نه زن وجود دارد.

در ادامه این گزارش آمده، رژیم صهیونیستی همچنین در ماه گذشته میلادی ۵۱ ساختمان متعلق به فلسطینی‌ها را در قدس تخریب و ۱۵ نفر را از قدس و مسجدالاقصی تبعید کرده است.

بیشترین تخریب مربوط به «سلوان» با ۱۶ بنای تخریب شده است و «جبل المکبر» با ۱۳ تخریبی در رتبه دوم قرار دارد . این تخریب‌ها منجر به آوارگی ۸۵ نفر شده که بیشتر آنها کودکان زیر ۱۸ سال هستند.

فارس

پربیننده ترین خبرها