در گفتگو با العالم مطرح شد؛

گرامیداشت سالگرد حمله به تل آویو با موشک های "حجاره السجیل"

يکشنبه 25 آبان 1399 - 10:08

8 سال پیش در چنین لحظه هایی موشک های m75 قسام، تل آویو را در هم کوبید. این حمله 8 روز به طول انجامید و مقاومت در این حمله که به دنبال ترور احمد الجعبری، از فرماندهان خود، آغاز شد، پایه های بازدارندگی را بنا نهاد. گفته می شود احمد الجعبری، مسئول مستقیم اسارت گلعاد شالیت، نظامی صهیونیست بود.

العالم - فلسطین اشغالی

حازم القاسم، سخنگوی جنبش حماس گفت: "امروز رژیم صهیونیستی تهدید و ترور را از سر گرفته است. این رژیم تصور می کند که می تواند با تهدید و ترور، مقاومت را به کلی ریشه کن کند. در حالی که مقاومت آماده پاسخگویی به هر گونه حماقت احتمالی رژیم اشغالگر است."

ابو خالد، سخنگوی گردان مقاومت ملی شاخه نظامی جبهه دموکراتیک هم گفت: دشمن صهیونیستی دوباره تهدید به ترور فرماندهان و رهبران مقاومت فلسطینی کرده است. این خود نشانه ضعف این رژیم است زیرا این رژیم به خوبی می داند که مقاومت چگونه پاسخ این جنایات را می دهد. ما به شما اطمینان می دهیم که این رژیم فقط به دنبال ساماندهی جبهه داخلی خود است. این رژیم می داند که مقاومت اسلامی خود را تقویت کرده است و هر گونه تجاوزی را پاسخ می دهد.

مقاومت، تهدید رژیم صهیونیستی به ترور فرماندهان خود را پیش بینی و خود را برای آن آماده کرده است. امروز نخستین سالگرد ترور بهاء ابو العطا، از فرماندهان گردان قدس است.

همان مقاومتی که 8 سال پیش تل آویو را در هم کوبید، امروز می تواند به فراتر از آن حمله کند مخصوص الان که آماج تهدیدهای رژیم صهیونیستی قرار گرفته است و این رژیم از توافق لغو محاصره سر باز زده است.

پربیننده ترین خبرها