انصارالله افتخار یمنی ها

انصارالله افتخار یمنی ها
يکشنبه 30 آذر 1399 - 22:34

کاربران شبکه های اجتماعی و فعالان یمنی با راه اندازی هشتگ "ساخت جمهوری یمن"، تاکید کردند که به آزادگان و شریفان یمنی که از خاک و شرف میهن دفاع می کنند و به رغم محاصره و جنگ تجاوزکارانه، دست به ابتکار در تمامی عرصه ها می زنند، می بالند.

العالم ـ یمن

"عبدالکریم امیر الدین حوثی" وزیر کشور یمن اعلام کرد که خودروهای زرهی "بأس ۱" به طور کامل توسط کارشناسان یمنی ساخته شده است. او در مراسم شروع به کار شماری از خودروهای زرهی گفت که این خودروها با کیقیت بسیار بالا و برای خدمت در عملیات مختلف امنیتی و اطلاعاتی به کار گرفته خواهد شد.

وی افزود که افتتاح واحد ساخت امنیتی و اطلاعاتی وزارت کشور یمن در راستای رهنمودهای عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انقلاب مردم یمن انجام می‌شود.

از سوی دیگر "رزق الجوفی" معاون بخش امنیت و پلیس وزارت کشور یمن نیز در این باره گفت که این وزارتخانه بر مرتفع کردن تمام مشکلات تلاش می‌کند و در تمام زمینه‌ها به ویژه در زمینه ساخت خودروهای اطلاعاتی و با وجود محاصره و حمله ائتلاف سعودی، دستآوردهای زیادی را به همراه داشته است و در روزهای آینده شاهد دستآوردهای ویژه دیگری نیز خواهیم بود.

محمد علی حوثی رییس کمیته انقلابی یمن در توییتی نوشت: ائتلاف متجاوز آمریکایی سعودی اماراتی و متحدانش، مزدور می سازند و پرورش می دهند و مردان ملت ما آنچه را که لازمه دفاع از مردمشان است، می سازند تا به جهان ثابت کنند که آنها فرزندان آزاده و شریف این کشورند و محاصره و جنگ سد راه آنها قرار نمی گیرد و به رغم تجاوزگری رؤیاهای خود را محقق می کنند.

حوثی همچنین توییت کرد: از تمام تلاشها برای توسعه توانمندی های کشور به منظور اثبات این امر که متجاوزان ویران می کنند و یمنی ها می سازند، تشکر وقدردانی می کنیم.

کاربری به نام "اکرم الدجنه" در توییتر نوشت: یمن در میان حق و باطل است. حق برای عزت و کرامت کشور می سازد و باطل برای تقسیم منصب وقدرت ویران می کند. اگر نپذیریم که بر فراز کوهها آزاده زندگی کنیم، تمام عمر خود را در حفره ها بسر خواهیم برد. به لطف خدا ما را سرافراز کردید.

"د. عبدالعزیز بکیر" در واکنش به توییت محمد علی حوثی نوشت: از تمام تلاشهای فرهنگی و انقلابی ات تشکر می کنیم. از رهبر انقلاب و از تمام آزادگان شریف کشور که از خاک و شرف کشور دفاع می کنند و در راه پیروزی و مقاومت، دست به ابتکار می زنند تا دستاوردی کامل و فراگیر و یک پیروزی بزرگ علیه متجاوزان محقق سازند و تمام خاک کشور را آزاد کنند، تشکر و قدردانی می کنیم. زنده باد جمهوری یمن!

کاربر دیگری به نام "عبدالله محمد هاشمی" با انتشار تصویری توییت کرد که این دو تصویر را با هم مقایسه کنید. کدام یک مستحق نام میهن دوستی و استقلال و عزت و کرامت است.

"فواد عزمان" نیز نوشت: باور کنید این جنگ فقط بر قدرت و صلابت و مقاومت ما خواهد افزود.

پربیننده ترین خبرها