پیام رژه نظامی حشد الشعبی عراق + ویدئو

شنبه 5 تير 1400 - 19:11

مدیر دفتر العالم در بغداد گفت: رژه نظامی حشد الشعبی صبح امروز شنبه ساعت 8 در اردوگاه "ابومنتظر المحمداوی" در استان دیاله آغاز شد.

العالم ـ عراق

"نوید بهروز" با پوشش خبری رژه نظامی حشد الشعبی در سالروز تاسیس حشد الشعبی و آغاز عملیات علیه داعش گفت: در این رژه که نخستین رژه از زمان تاسیس الحشدالشعبی تاکنون به شمار می آید، بیش از 20 هزار نفر از نیروهای حشد مشارکت کردند.

خبرنگار العالم افزود: سلاح هایی که در این رژه نظامی به نمایش گذاشته شد، بسیار قابل اهمیت است. واحد های زرهی و توپخانه ای و اطلاعاتی و نیز مهندسی نظامی در این رژه عظیم مشارکت کردند. همچنین سلاح های زرهی و تجهیزات سنگین و تانک و توپخانه و پهپادها به نمایش گذاشته شد.

بهروز اظهار داشت که طیف وسیعی از ملت عراق در رژه حشد مشارکت داشتند.

خبرنگار العالم تاکید کرد که حضور نخست وزیر در رژه نظامی به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح حامل پیامی مبنی بر وجود ارتباطی عمیق میان دولت و حشد الشعبی است. رژه نظامی نیز حامل این پیام است که حشد الشعبی ضامن حاکمیت و امنیت عراق است.

نیروهای حشد الشعبی عراق امروز شنبه در هفتمین سالگرد صدور فتوای جهاد کفایی علیه داعش، رژه ای نظامی با حضور مصطفی کاظمی نخست وزیر و فالح فیاض رییس هیات حشد الشعبی برگزار کردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها