زنگ خطر برای خریداران ارزهای دیجیتال در ايران

زنگ خطر برای خریداران ارزهای دیجیتال در ايران
يکشنبه 25 مهر 1400 - 09:23

اقدامات وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه صرافی‌های رمز ارز و کیف‌های دیجیتال در کشورهای تحت تحریم، زنگ خطر خریداران ارزهای دیجیتال در ایران را به صدا در آورد چرا که واشنگتن در صدد است دسترسی به رمز ارزها را در قالب تحریم مسدود کند.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

بنابر گزارش اسپوتنیک، به تازگی انتشار خبری مبنی بر اقدامات وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه صرافی‌های رمز ارز و کیف‌های دیجیتال در کشورهای تحت تحریم با واکنش و نگرانی از سوی کاربران و فعالان بازار سرمایه ارز دیجیتال همراه شده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا، صرافی‌های رمز ارز و شرکت‌های ارائه دهنده کیف‌های دیجیتالی را وادار کرده تا با استفاده از ابزار و فناوری موقعیت‌یابی جغرافیایی، دسترسی کشورهای تحت تحریم‌ آمریکا را مسدود کنند.

این وزارت خانه اعلام كرده که تمهیداتی نیز برای کمک به صنعت ارزهای مجازی انديشيده شده تا از استفاده افراد تحریم شده و عاملان غیرقانونی جلوگيرى شود.

برخی از کاربران که در وضعیت کنونی در خرید و فروش ارزهای دیجیتال دست دارند، از گره افتادن در کارشان بیمناک هستند، اما برخی نیز به ارائه راه حل پرداخته اند. بعضی نیز بر این باورند، اخبار تحریم کذب بوده و بهانه‌ای برای گرانی‌ است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها