دختران و پسران فلسطینی خاری در چشم دشمن صهیونیستی

دختران و پسران فلسطینی خاری در چشم دشمن صهیونیستی
چهارشنبه 17 آذر 1400 - 16:06

دختر 15 ساله فلسطینی که 60 سال پس از تاسیس رژیم صهیونیستی به دنیا آمد اما نتوانست نسبت به رنجهای اهالی شیخ جراح و ظلم شهرک نشینان و نیروهای صهیونیست علیه این مردم برای اخراجشان از خانه هایشان بی تفاوت بماند با چاقو یک شهرک نشین صهیونیست را در اطراف این محله به شدت مجروح کرد.

العالم – کشکول

رژیم صهیونیستی نیز به انتقام این عملیات، مدیر، معلم، مربی پرورشی و یک دانش آموز همکلاس این دختر و حتی پدرش را بازداشت کرد.
اینگونه است که عملیات حمله با چاقو و زیر گرفتن با خودرو توسط فلسطینیان علیه شهرک نشینان و نیروهای صهیونیست به کابوسی برای دشمن تبدیل شده است.

اکثر مجریان این نوع عملیات بسیار جوان هستند اما ثابت کردند که قدس و فلسطین به رغم خیانت خائنین، عادی سازی رژیم های عربی و جنایات اشغالگران صهیونیست در قلبشان باقی خواهد ماند و نمی توان عظمت مردم فلسطین و صلابت مقاومت آن را خرد کرد.

این نسل جدید فلسطینی ثابت کرد که هدفش مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی است، قدس و فلسطین در ضمیرش قرار دارد و فلسطین برایش بالاتر از همه چیز است، به همین دلیل به بزرگترین تهدید برای دشمن صهیونیستی تبدیل شده چرا که می خواهد این سرزمین را از شهرک نشینان و اشغالگران پاکسازی کند لذا حتی درصورتیکه دنیا این نوجوانان و جوانان را از سلاح محروم کند با چنگ و دندان، گردن دشمن را خواهند شکست.

پربیننده ترین خبرها