نقاشی دیواری "ما قاسم هستیم" در بیروت +ویدیو

يکشنبه 5 دی 1400 - 17:02

در بحبوحه حمایت مردمی عراق از شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، نقاشی دیواری در بیروت پایتخت لبنان نیز نقش بسته که حاکی از ارادت دوست داران سردار دلها در لبنان نیز می باشد.

العالم ـ لبنان

نقاشی دیواری در بیروت پایتخت لبنان با عنوان " ما قاسم هستیم" در جاده فرودگاه بین‌المللی لبنان قرار داده شده است.

نصب نقاشی دیواری از حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس در بحبوحه حمایت های مردمی در عراق از شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق صورت گرفته است.

صدها شهروند عراقی عصر دیروز (شنبه) در اعتراض به برخی مخالفت‌ها با نصب یادمان شهیدان پیروزی بر تروریسم در عراق در مسیر فرودگاه بین المللی بغداد راهپیمایی کردند.

تظاهرات کنندگان خشمگین در اعتراض به ممانعت دولت پیشبرد امور مصطفی الکاظمی با نصب یادمان شهدای پیروزی در مسیر منتهی به فرودگاه بغداد، بسوی درب این فرودگاه هجوم بردند.

تظاهرات کنندگان با سر دادن شعار تاکید کردند که مواضع دولت الکاظمی در رد فداکاری‌های شهدا و دفاع آنها از عراق را محکوم می‌کنند.

این در حالی است که نیروهای امنیتی به شکل گسترده در مسیر راهپیمایی معترضان در بغداد حضور داشتند.

شب قبل تر (جمعه) نیز جمعی از عراقی‌ها در اعتراض به این اتفاق در بغداد راهپیمایی کرده بودند.

ارتش آمریکا بامداد ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ طی یک عملیات تروریستی به دستور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور، سردار سلیمانی و شماری از همراهان ایشان از جمله ابو مهدی المهندس را لحظاتی بعد از ترک فرودگاه بغداد به شهادت رساند.

پربیننده ترین خبرها