"قدرت بازدارندگی ایران" عامل هیستری رهبران رژیم صهیونیستی

چهارشنبه 8 دی 1400 - 18:27

رژیم اشغالگر اسرائیل- طبق عادت- ناتوانی خود در حمله به ایران را با عدم برخورداری از بمب‌های سنگرشکن مخفی می‌کند و سعی دارد آمریکا را به عقد قراردادی برای فروش این بمب‌ها به تل‌آویو متقاعد کند تا از طریق آنها، تمام تاسیسات هسته‌ای ایران در زیر زمین را منهدم سازد.

العالم- کشکول

طبق گزارش‌های نظامی و اظهارات مسئولان صهیونیست، این رژیم همچنین تلاش کرده ناتوانی خود در حمله به ایران اینگونه توجیه کند که در حال حاضر برای این مقابله، که به 3 الی 5 سال زمان نیاز دارد، آماده نیست. این منابع تأکید دارند که طی سال‌های گذشته با "تهدیدهای" دیگری از جمله حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی و سوریه درگیر بودند و ایران را نادیده گرفتند.

رژیم اسرائیل همجنین در گزارشی که روز گذشته ارتش آن منتشر کرد، آن ناتوانی خود در برابر ایران را توجیه کرد و گفت که اسرائیل باید برای نبرد در حلقه نخست- یعنی- در جبهه لبنان، سوریه و نوار غزه آماده شود و سپس وارد جنگ با ایران شود!

موضوع خنده‌دار این است که این توجیهات متناقض در فاصله بسیار نزدیکی از هم مطرح شده‌اند و منبع آن رسانه‌ها یا تحلیلگران سیاسی و نظامی نیست بلکه گزارش‌های صادر شده توسط ارتش اسرائیل و اظهارات رهبران سیاسی و نظامی این رژیم است؛ امری که میزان ناامیدی، سرخوردگی و ناتوانی تل‌آویو را تایید می‌کند و لذا تهدیدهای تقریبا روزانه این رژیم علیه ایران را به سوژه‌ای طنز حتی برای همین رسانه‌ها تبدیل کرده است.

امروز- چهارشنبه- کانال 13 تلویزیون اسرائیل تلاش کرد که فصل جدیدی به این نمایش طنزِ "تهدیدهای اسرائیل علیه ایران" اضافه کند. این منبع به نقل از منابعی که آنها را "بسیار امنیتی و بلندپایه" خواند، گفت که حمله به ایران فقط به نابودی برنامه هسته‌ای ایران محدود نخواهد شد بلکه همچنین شامل تمام تاسیسات ایران و زیرساخت‌های این کشور که روی زمین قرار دارند نیز خواهد شد.

بدیهی است که این رژیم به دلیل ناامیدی از دستیابی به بمب‌های سنگرشکن از آمریکا برای نابود کردن تاسیسات هسته‌ای ایران، تصمیم گرفته تمام تاسیساتِ روی زمین ایران را چه هسته‌ای و چه غیرهسته‌ای، نابود سازد!!.

به نظر می‌رسد برخی در رژیم همچنان کسانی هستند که در گذشته سیر می‌کنند و فراموش کرده‌اند که در دهه دوم قرن بیست و یکم به‌سر می‌برند. زیرا که مبارزان حزب‌الله معادله بازدارندگی و توازن وحشت را بر این رژیم تحمیل کرده‌اند و آن بایستی قبل از شلیک حتی یک گلوله به سمت خاک لبنان باید هزاران بار درباره آن فکر کند. مبارزان حماس و جهاد اسلامی نیز در جریان نبرد "شمشیر قدس" طی 11 روز، صهیونیست‌ها را فلج کرده و میلیون‌ها شهرک‌نشین را مجبور به فرار به پناهگاه‌های زیرزمینی کردند.

اما در ایران باید بگوییم رژیم اسرائیل که این کشور را به انهدام تمام زیرساخت‌های آن تهدید می‌کند ولی جمهوری اسلامی کشورهای جهان را مجبور کرد تا برای لغو تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، سر میز مذاکره با ایران بیایند و لذا هیچ‌یک از این کشورها جرات نکرده‌اند از زبان زور و قدرت علیه ایران استفاده کنند.

پربیننده ترین خبرها