شرایط آب و هوایی، دروغ‌های بنی گانتس را برملا کرد!

شرایط آب و هوایی، دروغ‌های بنی گانتس را برملا کرد!
سه شنبه 14 دی 1400 - 11:24

وعده وعیدهای بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، پس از نبرد شمشیر قدس که با آن به دنبال بازی کردن با احساسات مردم خود بود، هرگز عملی نشد.

العالم تحلیل روز

گانتس تصمیم داشت با پیروزی دروغین صهیونیست‌ها را فریب داده و امیدوار کند که شرایط بعد از شمشیرقدس مانند قبل نخواهد شد و نیروهای مقاومت را نابود و محاصره غزه را بیشترخواهد کرد و اجازه نخواهد داد مقاومت پس از تخریب زیرساخت‌ها، انبارها و پایگاه‌های موشکی خود، دوباره قدرت بگیرد.

اما مردم با بروز اولین تنش‌ها به نادرستی ادعای او پی بردند، زیرا بلافاصله پس از درگیری شمشیرقدس، بخشی از توانمندی های مقاومت آشکار شد و نتیجه؛ شلیک موشک از غزه به ساحل تل آویو بود.

اما ماجرا ابعادی بزرگتر از پرتاب موشک داشت زیرا مقاومت دارای موشک های زیرزمینی است که آماده شلیک به سمت اشغالگران بوده و منتظر لحظه پرتاب است و نکته دیگر این است که این موشک‌ها به گونه‌ای است که به تل آویو می رسد، تا جایی که این غافلگیری باعث شد تا اشغالگران بیش از 12 ساعت به نوع واکنش خود فکر کنند.

هفته گذشته برای اشغالگران دردناک بود زیرا مقاومت ثابت کرد می تواند خود را بازیابی کند؛ نخستین ضربه در عملیات تک تیراندازی در مرزها شکل گرفت به گونه ای که گلوله‌های مقاومت دیوار نژادپرستی اشغالگران را که برای حفاظت خود بنا کرده بودند را درنوردید و اشغالگران خود را در تیر‌رس تک تیراندازان مقاومت فلسطین دیدند.

دومین ضربه نیز شلیک دو موشک در ساحل تل‌آویو بود و در فاصله دو حمله نیز نیروهای مقاومت با برگزاری رزمایشی تجهیزات، نیرو و مهارات بالای مبارزان خود را نشان دادند و مشخص شد که مقاومت یک روز نیز از آموزش و ساخت و نصب موشک ها دست نکشیده است.

اقدام دشمن در القای توهمات به مردم خود پس از درگیری شمشیر قدس؛ سرپوشی بود که با اولین درگیری کوتاه با مقاومت مشخص شد.

اشغالگران پس از اندیشیدن طولانی در خصوص حفظ آبروی گنبد آهنین و ارتشی که نتوانست موشک های مقاومت را رد گیری کند، موشک هایی در شرایط هواشناسی ویژه به دو پایگاه مقاومت در جنوب و شمال نوار غزه شلیک کردند و شلیک موشک های مقاومت به جنگنده های اشغالگران به گونه ای بود که آنان را غافلگیر کرد و حتی به آنان اجازه بازدارندگی نداد که ادعای آن را داشتند .

اینک این سوال مطرح است؛ اگر نیروهای مقاومت علیرغم اظهارات این نهاد نظامی مبنی بر تخریب زیرساخت هایش، هنوز زنده است پس بدان معناست که در حال تکاندن غبار درگیری با سرعتی بسیار بیشتر از آنچه است که اشغالگران تصور می کنند .. اما نیروهای مقاومت چه زمانی برمی خیزد و از کجا و چه کسی شروع می کند؟

این سوالاتی است که در ذهن سران اشغالگر می چرخد ​​که اکنون در واکنش نشان دادن به مقاومت غزه ، بیشتر از توافق ، با یکدیگر اختلاف دارند.

قضا و قدر نیز اینگونه خواست تا این حوادث با سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی همزمان شود و گویی غزه می خواست به سردار این اطمینان را بدهد که آنچه را که در سرزمین مقاومت کاشته در حال ثمردهی است و به اشغالگران یاداوری کنند که آنها فقط سالروز شهادت حاج قاسم را بزرگ نمی دارند و تصاویر این شهید بزرگوار را در همه میادین اصلی نصب کرده اند تا به اشغالگران و حامیان رژیم بگویند مقاومت پشتیبانی دارد که بر آن تکیه می کند و ترور فرماندهانش در فلسطین و دیگر مناطق به معنای پایان آن نیست زیرا سلیمانی دارای اندیشه مقاومت است و این دیدگاه حتی با ترور صاحبانش از بین نمی رود و موشک های شلیک شده در شرایط هوایی خاص دلیلی بر این ادعاست.

پربیننده ترین خبرها