الاخبار: مقاومت فلسطین آمادگی برای رویارویی جدید را تکمیل کرده است

الاخبار: مقاومت فلسطین آمادگی برای رویارویی جدید را تکمیل کرده است
سه شنبه 16 فروردين 1401 - 14:15

در پی تنش‌های اخیر در فلسطین، یک روزنامه لبنانی نوشت، مقاومت به منظور مقابله با حماقت جدید رژیم صهیونیستی کاملا خود را آماده کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

درگیری‌ها در برخی مناطق فلسطین بویژه «باب العامود» قدس چند روزی است که بار دیگر شدت گرفته است.

در همین رابطه، روزنامه لبنانی «الاخبار» به نقل از منابعی در مقاومت نوشت، مقاومت آمادگی خود را برای رویارویی جدید تکمیل کرده تا در صورت عبور رژیم اشغالگر از خطوط قرمز در ماه مبارک رمضان در کرانه باختری و قدس اشغالی یا انجام هر حماقتی علیه غزه به مقابله با این رژیم بپردازد.

در همین ارتباط، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی به نیروهای خود دستور داده برای عملیات «نگهبان دیوارها ۲» آماده شوند.

نگهبان دیوارها، اسم عملیات تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی (۲۰۲۱) علیه نوار غزه است. گروههای فلسطینی نیز در مقابل، عملیات خود را «سیف القدس» نامیدند.

کوخاوی که در میان نظامیان صهیونیست در تل‌آویو حاضر شد، گفت، ارتش اسرائیل باید برای احتمال تشدید تنش‌های یک ماهه یا بیشتر و نیز عملیات نگهبان دیوارها-۲ آماده باشد.

الاخبار افزود، بر اساس برآوردهای مقاومت، رژیم صهیونیستی در حال حاضر آماده مقابله نظامی با نوار غزه نیست. از نظر سیاسی نیز حمله به غزه ممکن است منجر به سقوط کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی شود.

در همین ارتباط، روزنامه القدس العربی گزارش داد که گروههای مقاومت فلسطین به واسطه‌ها گفته‌اند که هشدارهای سابق آنان مبنی بر مداخله برای کمک به قدس، همچنان پابرجاست و اقدامات کنونی اسرائیل، شبیه به دمیدن به آتش است.

فارس

پربیننده ترین خبرها