هشدار سرلشکر صفوی به صهیونیست‌ها

هشدار سرلشکر صفوی به صهیونیست‌ها
پنج‌شنبه 25 فروردين 1401 - 20:36

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تأکید کرد که اگر امنیت جمهوری اسلامی ایران هدف قرار گیرد، تهران ضربه محکمی به صهیونیست‌ها وارد خواهد کرد.

العالم _ ایران

سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ضمن تمجید از ایستادگی هشت ساله ملت یمن در برابر ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران از خود در برابر رژیم صهیونیستی دفاع خواهد کرد.

سردار صفوی گفت: «صهیونیستها را تعقیب می‌کنیم. همان گونه که مقر آنان را در اربیل هدف قرار دادیم، در هر نقطه‌ای که امنیت ما را هدف قرار دهند، به آنان ضربه محکمی وارد خواهیم کرد».

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با بیان اینکه محور مقاومت امروز در یمن، فلسطین، لبنان و سوریه در اوج قدرت خود قرار دارد، تصریح کرد: «دشمنان ما اعتراف کرده‌اند که ایران مرحله بازدارندگی را پشت سر گذاشته است و اکنون نیز در زمینه پاسخ عملی، ابتکار عمل را در دست دارد و هر گونه پاسخ را به صورت علنی بر عهد می‌گیرد».

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین خاطر نشان کرد که اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه، یک هدف نزدیک است و آمریکاییها خروج را آغاز کرده‌اند.

فارس

پربیننده ترین خبرها