هشدار بایدن در مورد خطر اپیدمی بعدی؛ هذیان یا لغزش زبانی که پنهان ها را آشکار کرد؟

هشدار بایدن در مورد خطر اپیدمی بعدی؛ هذیان یا لغزش زبانی که پنهان ها را آشکار کرد؟
پنج‌شنبه 2 تير 1401 - 11:09

"به پول بیشتری جهت برنامه ریزی برای بیماری همه گیر دوم نیاز داریم. بیماری همه گیر دیگری وجود خواهد داشت، باید به آینده فکر کنیم."، این اظهارات هولناک را جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر در دسترس بودن واکسن ضد ویروس کرونا برای کودکان خردسال بیان کرد.

العالم - کشکول

عده‌ای هستند که اظهارات بایدن را جدی نگرفتند، زیرا با اظهارنظرهای کنایه آمیز مواجه شد، در حالی که برخی دیگر ترس از ظهور اپیدمی دیگری غیر از کرونا را دارند، آن هم در زمانی که جهان در آستانه رهایی از محدودیت‌های کرونایی است.

کاربری در توئیتر نوشت:"به نظر می رسد رئیس جمهور جو بایدن چیزی را می داند که بقیه نمی دانند. او گفت که دولت به پول بیشتری نیاز دارد، نه فقط برای واکسیناسیون کودکان، بلکه برای اپیدمی بعدی. بله، اپیدمی دومی وجود خواهد داشت."

اظهار نظر کننده دیگری به طعنه، گفته بایدن را زیر سوال برد: با اشاره به استفاده از برگ اپیدمی مورد انتظار در مبارزه سیاسی در ایالات متحده، "این ویروس بعدی از چه آزمایشگاهی نشت می کند؟ ... من مطمئن هستم در زمانی نزدیک به انتخابات خواهد آمد."

اما به دور از اظهار نظرهای کنایه آمیز و جدی، می بینیم که اظهارات بایدن سخنان مردی نیست که بدلیل زوال عقل هذیان می گوید، بلکه ممکن است این لغزش زبانی باشد که حقیقت پنهانی را آشکار کرد، حقيقتی که بایدن همیشه سعی در پنهان کردن آن داشت، یعنی اتهام پسرش هانتر در تامین مالی آزمایشگاه‌های بیولوژیکی در اوکراین، که مسئول تولید ویروس‌هایی هستند که به عنوان سلاح‌های بیولوژیکی استفاده می‌شوند.

نخشتین سازمانی که به نقش هانتر بایدن در تامین مالی آزمایشگاه های بیولوژیکی در اوکراین اشاره کرد، وزارت دفاع روسیه بود، که با استناد به اسناد و گزارشهای اطلاعاتی، دخالت سازمان‌های دولتی آمریکا در فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیکی اوکراین و تأمین مالی آنها توسط مؤسسات نزدیک به رهبری کنونی ایالات متحده، به ویژه از طریق صندوق سرمایه‌گذاری "روزمونت سینیکا" به ریاست هانتر بایدن را فاش کرد.

در آن زمان، ایالات متحده این اتهامات را رد کرد، سازمان اطلاعات آمریکا اعلام کرد آنچه وزارت دفاع روسیه فاش کرد یک ترفند تبلیغاتی برای توجیه مداخله نظامی در اوکراین و ایجاد اختلاف در ایالات متحده بود.

اما روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" در 26 مارس فاش کرد که اسنادی را به دست آورده است که صحت اتهامات روسیه به هانتر بایدن را مبنی بر مشارکت وی در تامین مالی آزمایشگاه های بیولوژیکی در اوکراین تایید می کند و ایمیل‌های ارسال شده از سوی هانتر بایدن نشان می‌دهد که او میلیون‌ها دلار بودجه به شرکت متابایوتا، پیمانکار وزارت دفاع ایالات متحده که متخصص در تحقیق در مورد بیماری‌های اپیدمی‌ساز است که می‌توانند به عنوان سلاح بیولوژیکی استفاده شوند، کمک کرده است.

جهان نباید با بی توجهی از اظهارات بایدن بگذرد، این شخص نه علم غیب دارد و نه فالگیر است و نه فنجان خوان، پس این اطلاعات خطرناک تهدید کننده جان میلیون ها انسان را از کجا به دست آورده است؟، او یا باید منبع اطلاعات خود را به دنیا معرفی نماید، یا اینکه او اولین مظنون هر اتفاقی خواهد بود، به ویژه پس از افشای پرونده سیاه پسرش در ساخت این ویروس ها، با شهادت خود مطبوعات غربی.

پربیننده ترین خبرها