شهادت نوجوان فلسطینی در درگیری‌های الخلیل

شهادت نوجوان فلسطینی در درگیری‌های الخلیل
سه شنبه 18 مرداد 1401 - 19:25

منابع فلسطینی اعلام کردند که در درگیری فلسطینیان با اشغالگران اسرائیلی در شهر الخلیل، نوجوان فلسطینی به شهادت رسید، به این ترتیب شمار شهدای فلسطینی در درگیری روز سه شنبه با نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف به ۴ نفر رسید.

العالم - فلسطین

رادیو قدس اعلام کرد که شهید امروز در الخلیل "مومن جابر" نوجوان ۱۷ ساله است.

بر اثر یورش صبح امروز (سه شنبه) نظامیان رژیم صهیونیستی به خانه ای در شهر قدیمی نابلس در کرانه باختری سه جوان فلسطینی به شهادت رسیدند.

به دنبال محاصره این خانه در بخش قدیمی شهر نابلس توسط نظامیان ارتش اشغالگر قدس، درگیری های شدیدی بین نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی و رزمندگان مقاومت در این شهر رخ داد.

به گفته شاهدان عینی، این درگیری مسلحانه حدود ساعت شش و نیم صبح امروز با محاصره خانه یاد شده در کوی "الحلبه" در بخش قدیمی شهر نابلس آغاز شد و سپس به خیابان اصلی "فیصل" در بخش شرقی شهر نابلس کشیده شد.

نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی برای بازداشت شهروندان فلسطینی از بامداد امروز (سه شنبه) به بخش قدیمی شهر نابلس یورش بردند و مبارزان فلسطینی نیز به مقابله با آنها پرداختند.

ارتش رژیم صهیونیستی سپس نیروهای خود را در شهر نابلس تقویت کرد.

براساس اعلام منابع رسمی فلسطینی، سه مبازر فلسطینی به نام های ابراهیم النابلسی از اعضای گردان های شهیدان الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح و اسلام صبوح و حسین جمال طه در این درگیری شهید شد.

براساس گزارش رسانه های صهیونیست، نیروهای رژیم صهیونیستی در حمله به خانه یاد شده از موشک دوش پرتاب استفاده کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که دستکم ۴۰ شهروند فلسطینی نیز در بخش قدیمی شهر نابلس به ضرب گلوله صهیونیست ها زخمی شدند

پربیننده ترین خبرها