آغاز اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی

آغاز اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی
دوشنبه 31 مرداد 1401 - 10:12

اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی از امروز (دوشنبه) اعتصاب غذای خود را در اعتراض به اقدامات ظالمانه مسئولان اسراییلی در زندان ها آغاز کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش فلسطین الیوم، هیات امور اسرای فلسطین از افزایش تنش ها در داخل زندان های رژیم صهیونیستی و اعتصاب زندانیان فلسطینی خبر داده است.

مسئولان رژیم صهیونیستی، در حالی اقدام به آزار و اذیت اسیران فلسطینی کرده و مدام آنها را از سلول و زندانی به زندان دیگر منتقل می کنند که این مساله نقض توافق و تفاهمات صورت گرفته میان این رژیم با جنبش اسیر فلسطینی در ماه مارس گذشته می باشد.

اسرای فلسطینی در واکنش به نقض این توافق و تفاهمات، فعالیت های اعتراضی خود را در برابر اقدامات ظالمانه مسئولان اسراییلی که در ماه مارس گذشته به حالت تعلیق درآورده بودند، از امروز (دوشنبه) از سر گرفتند.

اسرای فلسطینی علاوه بر اعتصاب غذا، اعلام کرده اند از اجرای مقررات زندان‌های صهیونیستی موسوم به "تفتیش امنیتی"، امتناع خواهند کرد، آنها برای تاکید بر خواسته ها و مطالبات خود تا دو هفته دست به اعتصاب غذا خواهند زد تا مدیریت زندان را از اقدامات ظالمانه خود بازدارند.

بر اساس این گزارش، اسیران فلسطینی قرار است که برای مقابله با بازرسی های امنیتی رژیم صهیونیستی از سلول های خود خارج نشوند.
اداره زندان های رژیم صهیونیستی معمولا تمامی زندانیان را از اتاق ها خارج می کند و شروع به بازرسی از سلول ها و حمام ها و کف اتاق های آنها می کند؛ اداره زندان های رژیم صهیونیستی این کار را از طریق چند زندانبان مجهز به اسلحه و سگ های پلیس انجام می دهد و طی این اقدام تنها یک زندانی حق دارد در اتاق بماند.
در ادامه این گزارش آمده است که کمیته عالی فوق العاده که رسیدگی به امور زندانیان فلسطینی را برعهده دارد آماده مقابله با هرگونه تعرض اداره زندان های رژیم صهیونیستی است و این تهدیدات، آن ها را از ادامه مبارزه یکپارچه باز نمی دارد.

در این گزارش همچنین آمده است، هیات امور زندانیان فلسطینی با بسیاری از موسسات ذیربط تماس گرفته و نسبت به حبس اسیران در سلول های انفرادی هشدار داده و از تمامی فلسطینیان خواسته است که با انسجام و اتحاد از فداکاری های اسیران حمایت کنند.

پربیننده ترین خبرها