استقبال کم‌رنگ شهرک‌نشینان از انتخابات رژیم اسرائیل

استقبال کم‌رنگ شهرک‌نشینان از انتخابات رژیم اسرائیل
سه شنبه 10 آبان 1401 - 12:59

خبرنگار العالم در قدس اشغالی گزارش داد که بیش از 12 هزار صندوق رأی از ساعت 7 صبح امروز در سراسر اراضی اشغالی باز شده و هزاران نیروی پلیس صهیونیستی هم در این مناطق استقرار یافته اند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم انتخابات رژیم صهیونیستی در حالی برگزار می شود که بحران‌های سیاسی و حزبی در فضای سیاسی این رژیم به اوج خود رسیده و همزمان، تحرکات مقاومت فلسطین هم به خصوص در کرانه باختری شدت گرفته است و دستگاه های اطلاعاتی و جاسوسی این رژیم قادر به مقابله با آن نیستند.

خبرنگار العالم در گزارش خود تصریح کرد که شهرک نشینان صهیونیست به دلیل بحران های سیاسی در این رژیم، هیچ توجهی به فرآیند انتخابات ندارند.

کما اینکه به گفته کمیته مرکزی انتخابات رژیم صهیونیستی، استقبال شهرک نشینان از صندوق آرا از ساعات نخستین صبح چندان قابل توجه نبوده است.

وی افزود رأی گیری تا ساعت 10 امشب ادامه دارد و از ان به بعد شمارش آرا آغاز خواهد شد تا در نهایت نتایج انتخابات اعلام شود.

به گزارش خبرنگار العالم بحران حقیقی در انتخابات این رژیم پس از اعلام نتایج و اینکه چه کسیس کابینه بعدی را تشکیل می دهد، آغاز خواهد شد.

طبق آمار، میزان مشارکت عرب های فلسطینی در شمال و مرکز همچنان پایین است و در جنوب در روستاها و شهرک هاسی بدوی نقب در مقایسه با انتخابات قبلی تا حدی بالاست.

خبرنگار االعالم در قدس اشغالی گفت که میزان مشارکت در انتخابات رژیم صهیونیستی تا ساعت 10 صبح امروز به 15.9 درصد رسیده است

پربیننده ترین خبرها