هشدار فعال یمنی به عربستان؛ توفان موشک‌ها در انتظار شماست!

يکشنبه 4 دی 1401 - 14:25

فعال یمنی با انتشار کلیپی از جنگ در صفحه ی خود درتوئیتر، از متجاوزان سعودی خواست تا دیر نشده آنجا را ترک کنند

العالم- يمن

"سرمد بدیل" فعال سیاسی و نظامی یمنی با انتشار فیلمی نوشت: جنگ بعدی اینگونه خواهد بود، بلکه بدتر و بدتر می شود، تا دیر نشده بروید، زمان رو به پایان است.

شایان ذکر است؛ محمد علی الحوثی یکی از اعضای شورای عالی سیاسی یمن پیش از این تاکید کرده بود که نبرد با نیروهای متجاوز هنوز به پایان نرسیده و نبرد بعدی به نسبت هشت سال گذشته شدیدتر، بزرگتر و دردناکتر خواهد بود.

عضو هیئت عالی سیاسی الحوثی در دیدار با رهبران امنیتی و نظامی و کمیته‌های بسیج عمومی استان اب تصریح کرد: مردم یمن باید بدانند که وقتی در نبرد برای مقابله با نیروهای متجاوز ایستاده‌ایم. با آنها مقابله می کنیم، زیرا آنها هستند که مردم ما را مورد آزار و اذیت قرار می دهند و عامل درد و رنج این کشور هستند و باید در مقابل آنها اقدام کرد

وی خطاب به مزدوران گفت: آیا وقتی افسر سعودی یا اماراتی به شما فرمان می دهد خجالت نمی کشید؟ آیا شرم نمی کنید در حالی که میهن، دارایی ها، دستگاه های امنیتی و هواپیماهای آن را ویران می کنید و مانع از پرداخت حقوق مردم خود می شوید؟

الحوثی خاطرنشان کرد: «بسیاری از مردم یمن می‌دانند که حملات، برای مردم آزاده یمن مشکلاتی ایجاد می کند اما موجب استقامت و استواری بیشتربرای مقابله با آنها می شود.».

وی خاطرنشان کرد: ضربات نسبت به گذشته به نیروهای متجاوز شدیدتر خواهد بود، بنابراین اگر آرامکو 24 ساعت برای خاموش کردن آتش خود وقت گذاشت، ممکن است در صورت بروز واکنش جدید مردم یمن، روزهای متوالی برای خاموش کردن آتش کافی نباشد.

پربیننده ترین خبرها