فلسطینیان باید در برابر تعرض بن گویر به مسجد الاقصی بایستند

فلسطینیان باید در برابر تعرض بن گویر به مسجد الاقصی بایستند
شنبه 17 دی 1401 - 23:05

هر کس ایتمار بن گویر را می شناخت، می دانست که به تعرض به مسجدالاقصی مبادرت خواهد کرد، حرمت آن را زیر پا می گذارد، تهدیدهای خود را عملی می کند، به تهدیدات و اظهارات احمقانه و مواضع تحریک آمیز خود ادامه می دهد و بر سیاست افراطی و ایده های نژادپرستانه اش پافشاری می کند.

العالم – فلسطین

لذا تعرض و ورود تحریک آمیزش به مسجدالاقصی موضوع جدیدی نیست چرا که از گذشته برای چنین اقدامی تلاش می کرد و از شهرک نشینان صهیونیست می خواست از او حمایت و در فعالیت های تحریک آمیز او شرکت کنند.

این بار فقط فرقش این است که در سمت وزیر امور داخله رژیم صهیونیستی به چنین کاری مبادرت کرده است، به این اقدام مغایر پیمان های بین المللی مشروعیت بخشیده و ورود به مسجدالاقصی را قانونی کرده است.

ورود بن گویر این بار به معنای آن است که تعدی به مسجد الاقصی در رژیم صهیونیستی قانونی شده و این روند استمرار خواهد یافت.

بن گویر همان شخصی است که وابسته به جنبش تروریستی صهیونیستی کاخ است که باروخ گولدشتاین از اعضای این جنبش در سال 1994 نمازگزاران فلسطینی را در حرم ابراهیمی در الخلیل به رگبار بست.

لذا ابتدا فلسطینیان باید در برابر چنین شخصی به شدت بایستند مانند ایستادگی شان در برابر نتانیاهو که اقدام به بستن دربهای حرم کرده بود اما در برابر پایداری مردم فلسطین مجبور به عقب نشینی و بازگشایی دربهای حرم قدسی شد.

مسلمانان و اعراب نیز باید با تمام ابزارهای موجود در برابر این توطئه بایستند و به دشمن بفهمانند که مسجدالاقصی بخشی از عقیده دینی و آیات قرآن است، اما در نهایت این فلسطینیان هستند که می بایست با مقاومت شان از حقوق و مقدسات دفاع کرده و بن گویر را از آن برانند.

پربیننده ترین خبرها