خروش میلیونی ایرانیان در 22 بهمن؛ پاسخ محکم ملت به آشوبگران

خروش میلیونی ایرانیان در 22 بهمن؛ پاسخ محکم ملت به آشوبگران
يکشنبه 23 بهمن 1401 - 20:24

کارشناسان و ناظران بر این باورند که راهپیمایی میلیونی ایرانیان در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تاکیدی بر ایستادگی ملت در مسیر انقلاب بوده است.

العالم نظرکده

ناظران سیاسی، راهپیمایی میلیونی مردم ایران در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را حامل پیام های مهمی برای دشمنان ایران دانستند.

آنها تأکید کردند راهپیمایی‌های بزرگداشت انقلاب چیزی فراتر از راهپیمایی‌های یادبود بود، برگزاری راهپیمایی‌ در برخی مناطقی که شاهد اغتشاشات بوده، پیامی برای دشمنان ایران داشت مبنی بر اینکه مردم ایران شکوه انقلاب را بازگردانده‌ و اجازه نخواهند داد که دشمنان بین مردم ایران تفرقه بیندازند یا ایران را، سوریه و عراق کنند.

کارشناسان معتقدند مردم ایران هر دهه انقلاب خود را تکرار می کنند و در راهپیمایی های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر انقلاب خود را تجدید کردند.

کارشناسان می گویند مردم انقلابی ایران راهپیمایی ها را شکل دادند و این مردم هستند که انقلاب را ثبت و حفظ کردند و برای آن فداکاری کرده و در سالگرد پیروزی انقلاب بیرون رفتند تا بگویند که این انقلاب متعلق به مردم است نه دولت و حکومت و احزاب و این مردم با همه تفاوت ها و تنوعات حامل ارزش های انقلاب هستند و با مبانی انقلاب اسلامی تجدید بیعت می کنند.

پربیننده ترین خبرها