تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی، سفر وزیر دفاع آمریکا را به تعویق انداخت

تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی، سفر وزیر دفاع آمریکا را به تعویق انداخت
چهارشنبه 17 اسفند 1401 - 18:00

وزیر دفاع آمریکا که قرار بود شامگاه امروز وارد سرزمین‌های اشغالی شود، به علت تظاهرات احتمالی علیه نتانیاهو سفر خود را به زمان دیگری موکول کرد.

العالم _ فلسطین اشغالی

وبگاه آمریکایی «آکسیوس»، بعدازظهر امروز (چهارشنبه)، از تعویق سفر «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا به فلسطین اشغالی خبر داد.

این وبگاه آمریکایی خبر داد که وزیر دفاع آمریکا سفر خود به فلسطین اشغالی را به علت تظاهرات احتمالی امشب در اراضی اشغالی به فردا موکول کرده است.

براساس گزارش‌های رسانه‌ای، وزیر دفاع آمریکا در حال حاضر در مصر به سر می‌برد. پیشتر اعلام شده بود که او در سفر خود به منطقه به اردن، مصر و فلسطین اشغالی سفر خواهد کرد. لوید آستین، روز گذشته، در سفری از‌پیش‌‌اعلام‌نشده وارد عراق شده بود.

هفته جاری نهمین هفته اعتراضات و تظاهرات شهرک‌نشینان صهیونیست به اقدامات کابینه تل‌آویو است. اراضی اشغالی فلسطین در هفته‌های گذشته چندین بار شاهد تظاهرات ده‌ها هزارنفری در تل‌آویو، حیفا و قدس اشغالی بود.

این تظاهرات پس از آن آغاز شد که کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» در چهارم ماه ژانویه سال جاری میلادی طرحی برای «اصلاح نظام قضایی» این رژیم ارائه کرد. نتانیاهو که از سال‌ها پیش به اتهام فساد، رشوه و خیانت در امانت تحت محاکمه قضایی قرار دارد، بنا دارد با آنچه آن را «اصلاح نظامی قضایی» نامیده، از محاکمه فرار کند.

پربیننده ترین خبرها