حمایت آمریکا از تجاوزگری رژیم صهیونیستی

حمایت آمریکا از تجاوزگری رژیم صهیونیستی
شنبه 19 فروردين 1402 - 07:53

واشینگتن می‌گوید پس از حملات راکتی و استشهادی علیه صهیونیستها که در پاسخ به یورش نظامیان این رژیم علیه نمازگزاران و معتکفان در مسجدالاقصی صورت گرفت، در کنار اسرائیل می‌ایستد.

العالم ـ آمریکا

بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، ایالات متحده می گوید حق اسراییل برای دفاع از خود را در برابر حملات استشهادی و همچنین در برابر شلیک راکت از لبنان، محفوظ می‌داند.
ودانت پاتل، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بار دیگر با نادیده گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در بیانیه ای گفت: «ایالات متحده در کنار کابینه اسرائیل می‌ایستد.»
ایالات متحده همچنین بدون پشتیبانی صریح از حملات رژیم صهیونیصتی به لبنان، از اسرائیل حمایت کرد.
یکی دیگر از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا گفت: «در حالی که ما خواستار کاهش تنش از همه طرف‌ها هستیم، توانایی اسرائیل برای استفاده از حق ذاتی خود برای دفاع را به رسمیت می‌شناسیم».
خشونت ها از روز چهارشنبه که پلیس رژیم صهیونیستی با فلسطینی‌ها در داخل مسجد الاقصی در بیت‌المقدس اشغالی درگیر شد، تشدید شده است.
حمایت آشکار ایالات متحده از رژیم صهیونیستی پس از یک منازعه علنی و غیرمعمول صورت می گیرد که در آن جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار داد تا از تلاش برای تضعیف زیرساخت‌های قضایی صرف نظر کند.

پربیننده ترین خبرها