هزاران فلسطینی شهدای طولکرم را تشییع کردند؛ مقاومت وعده انتقام داد

هزاران فلسطینی شهدای طولکرم را تشییع کردند؛ مقاومت وعده انتقام داد
شنبه 16 ارديبهشت 1402 - 19:53

فلسطینیان در شهر طولکرم پیکر دو شهید به نام های «حمزه خریوش» و «سامر الشافعی» را که به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، تشییع کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، یگان ویژه رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه) به اردوگاه «نور شمس» در شمال غربی شهر طولکرم هجوم بردند و مستقیماً به سوی دو جوان فلسطینی به نام های «حمزه خریوش» و «سامر الشافعی» تیراندازی کردند و آن دو را به شهادت رساندند.
تشییعتل آویو آنها را به انجام اقدامات مقاومتی علیه خود متهم کرده بود.

در جریان حمله اشغالگران تعدادی از فلسطینی ها مجروح شدند و جراحت برخی از آنها شدید است.

حسین الشیخ علی، دایی شهید سامر الشافعی به خبرنگار العالم در رام الله گفت: اشغالگران دارای تمام فناوری ها، تجهیزات، ماشین آلات تروریستی، هواپیماهای آپاچی و موشک هستند که با آنها به جوانان فلسطینی که با دست خالی در برابر دشمن ایستاده اند، حمله می کنند که سلاح در دستشان نهایتا هفت تیر یا تفنگ است، اما رزمندگان مقاومت ما قوی تر هستند، اعتماد به نفس دارند و در درونشان آن چنان قدرتی نهفته که گویی قدرت مقابله با هواپیما را دارند.

در شهر طولکرم هزاران فلسطینی در مراسم تشییع پیکر این دو شهید شرکت کردند.

مقاومت فلسطین در طولکرم متعهد به پاسخگویی به این ترور شد و جنبش حماس و جهاد اسلامی نیز در بیانیه‌ای این ترور را از جمله سلسله جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی دانسته و تاکید کردند که خون شهدا پایمال نخواهد شد.

تشکیلات خودگردان فلسطین این ترور را محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست تا به جنایات مستمر اشغالگران علیه فلسطینیان پایان دهد.

بسام الصالحی، یکی از اعضای کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین، به شبکه تلویزیونی العالم گفت: تمام مردم فلسطین از هر ارگان، نهاد و چارچوبی، جنایات روزانه اشغالگران را که با اعدام های سیستماتیک علیه ملت فلسطین انجام می شود، محکوم می کنند. ملت فلسطین تاکید می کند که مقاومت در برابر اشغالگری و مقابله با آن وظیفه مستمر همه مردم فلسطین است.

کرانه باختری هر روز شاهد نبرد واقعی با رژیم اشغالگر صهیونیستی است و عمق استراتژیک برای این رژیم به شمار می رود که نبود یا ضعف این عمق برای صهیونیست ها به معنای پایان حکومت آنها است.

پربیننده ترین خبرها