مسکین نتانیاهو!!!

مسکین نتانیاهو!!!
پنج‌شنبه 21 ارديبهشت 1402 - 12:27

ناظران معتقدند مقاومت فلسطینی این بار همه رسانه های موثر دنیا را به خدمت گرفت و بدون پرداخت وجهی، آنها را مجبور کرد همه موشک پرانیهای مقاومت را زنده پخش کنند.

العالم _ تحلیل روز

به گفته ناظران امور سرزمین های اشغالی، مقاومت فلسطینی این بار همه رسانه های موثر دنیا را به خدمت درآورده و بی آنکه وجهی به آنها بپردازد، مجبورشان کرد همه موشک پرانیهایش را زنده پخش کنند.(مرحبابه این پیوست رسانه ای قوی!)

مقاومت همچنین تل آویو را زد تا هم مرکز اقتصادی رژیم را زده باشد و هم برد موشکهایش را ۷۰ کیلومتر دورتر از غزه به رخ کشیده باشد و سرانجام رژیم را وادار کرد تا فلاخن داودش را به کار گیرد و آخرین تیر در ترکشش را که قیمت هر موشکش یک میلیون دلار است در مقابل موشکهای چند صد دلاری مقاومت وارد میدان کند.
نتانیاهو را دوستانش به معرکه ای وارد کردند که نه توان ادامه ونه قدرت توقف آن را دارد. در شرایط جدید مقاومت، جهادی ها با تاکید می گویند وساطت مصر، قطر و... را تنها در شرایطی می پذیریم و به آتش بس تن می دهیم که رژیم تعهد و ضمانت دهد از سیاست ترور فرماندهان مقاومت دست بردارد. در مقابل موتلفان افراطی نتانیاهو یکی از جدی ترین شرط هایشان برای حمایت از نتانیاهو و ادامه همکاری با وی، التزام او به این سیاست است. اینکه این بار نتانیاهو چگونه جمع بین نقیضین کند و آیا خواهد توانست این دو را با هم جمع کند و به راهی میانه برسد، مسئله اساسی این ساعات اوست.

مسکین نتانیاهو!!!

پربیننده ترین خبرها