شلیک حزب الله به پاشنه آشیل رژیم صهیونیستی در جنگ ژوئیه 2006

شلیک حزب الله به پاشنه آشیل رژیم صهیونیستی در جنگ ژوئیه 2006
يکشنبه 11 تير 1402 - 22:46

با نزدیک شدن به سالگرد پیروزی حزب الله در جنگ ژوئیه 2006 که توسط رژیم صهیونیستی علیه لبنان آغاز شد، لبنانی ها خود را برای بزرگداشت این مناسبت آماده می کنند که به نقطه عطفی در تاریخ آنها، تاریخ مقاومت و مردم منطقه و نمادی برای شلیک به پاشنه آشیل موجودیت رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان آن تبدیل شده است.

العالم – درگوشی

پیروزی ژوئیه 2006 نقطه عطفی است بین مرحله شکست و عقب نشینی دشمن اشغالگر و پیروزی مقاومت در برابر به اصطلاح ارتش شکست ناپذیر رژیم صهیونیستی.
در سال 2006، منطقه عربی در انتظار خاورمیانه جدید جورج بوش و کاندولیزا رایس بود لذا جنگ صهیونیستی ثابت کرد که دشمن فقط به دنبال بهانه برای تحقق توطئه هایش بود اما ماه ژوئیه به فضل الهی به وعده صادقانه و پیروزی بر دشمن صهیونیستی ختم شد.

در آن جنگ پایداری حزب الله و مردم لبنان تمام توطئه ها و محاسبات آمریکا و رژیم صهیونیستی را نقش بر آب کرد و باعث شد ورق برگردد و دشمن در باتلاقی گرفتار شود که قادر به خروج از آن نباشد.

از آن زمان عصر پیروزی های مقاومت آغاز شد و حزب الله روز به روز در سطوح نظامی و سیاسی قوی تر شد.

پس از پیروزی ژوئیه 2006 بود که همه دریافتند رژیم صهیونیستی زبانی جز زبان زور نمی فهمد لذا تمام جنبش های مقاومت در منطقه به فکر ایجاد تحول در تسلیحات خود به منظور ایجاد معادله بازدارندگی در برابر دشمن صهیونیستی افتادند که پیشرفت گروههای فلسطینی و حملات بی محابای آنان به عمق این رژیم نمونه بارز آن است.

پیروزی مقاومت در جنگ ژوئیه 2006 باعث فرسوده شدن توانمندی دشمن و آشکار شدن نقاط ضعفش شد که نبرد سیف القدس فلسطینی ها مکمل آن بود و به همه فهماند که رژیم صهیونیستی چقدر ضعیف است و می توان آن را در هم شکست و حتی به تضعیف رژیم هایی انجامید که اقدام به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی کردند و از سوی دیگر جایگاه محور مقاومت را تقویت کرد.

امروز دشمن آنقدر ضعیف شده که برای هر حمله به محور مقاومت در لبنان، غزه، جولان، کرانه باختری و قدس باید هزاران بار بیندیشد و آن سخن سید مقاومت سید حسن نصرالله اثبات شد که گفت رژیم صهیونیستی از لانه عنکبوت سست تر است.

به همین دلیل در سال های آینده به یاری خداوند متعال و با ادامه مسیر مقاومت در منطقه شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

پربیننده ترین خبرها