سیدی که لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی انداخت

سیدی که لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی انداخت
شنبه 24 تير 1402 - 15:49

خبر: یسرائیل کاتس وزیر انرژی و زیرساخت رژیم صهیونیستی گفت: خلبانانی که اعلام کردند به دلیل مخالفت با اصلاحات قضایی از خدمت در ارتش اسرائیل خودداری می کنند، نصرالله را تشویق می کنند که باور کند در صورت حمله به اسرائیل، تل آویو توانایی حمله پیشگیرانه یا از کار انداختن منابع پرتاب موشک را ندارد. لذا این اقدام خطرناکی است که خطر جنگ را نزدیک تر می کند.

تحلیل:

آنچه در مورد سخنان کاتز قابل توجه است آخرین جمله وی است که خودداری برخی از خلبانان ارتش صهیونیستی از خدمت را "اقدامی خطرناک توصیف کرد که خطر جنگ را نزدیک تر می کند". در اینجا این پرسش مطرح می شود که این رژیم تروریست متجاوز از چه زمانی به جنگ به عنوان یک «خطر» می نگرد، آنهم رژیمی که بدون ترس از عکس العمل اعراب و مسلمانان هر زمان که می خواست جنگ به راه می انداخت و به آن پایان می داد.

در پاسخ این سوال می بایست گفت که حضور و تدبیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان است که این رژِیم ددمنش و نژادپرست را خوار کرد و سر جایش نشاند به طوری که تا قبل از شلیک یک گلوله به سمت لبنان، هزار بار باید فکر کند، آنهم رژیمی که در جنگ های سابق فکر می کرد ارتشش شکست ناپذیر است.

در جنگ‌هایی که رژیم صهیونیستی همواره در طول حیات شومش به راه انداخته، زمانش توسط این رژیم تعیین شده و اعراب هر لحظه منتظر بودند تا این رژیم با حمله ای دیگر سرزمین‌های عربی بیشتری را اشغال کند، اما امروز به لطف حکمت، مهارت و شجاعت سید عرب این رژیم حتی از ورود افراد سید حسن نصرالله به الجلیل برای نجات آن از لوث وجود صهیونیست ها به خود می لرزد.

به رغم نفرت کینه توزان، خائنان، مزدوران، ترسوها، عادی سازان و مسلمانان و اعرابی که تسلیم شده اند، برای همه جهان روشن شده است که سید حسن نصرالله تنها عربی است که کام صهیونیست ها را تلخ کرده، خواب را از چشمانشان ربوده به طوری که فقط از او حرف می زنند چرا که می دانند موشک هایش دیر یا زود بر سرشان خواهد بارید.

پربیننده ترین خبرها