پاشینیان: استعفای من اوضاع را بدتر می‌کند

پاشینیان: استعفای من اوضاع را بدتر می‌کند
پنج‌شنبه 13 مهر 1402 - 03:16

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در اظهاراتی گفت که استعفای من اوضاع را بدتر می‌کند.

العالم-اروپا

پاشینیان در مجلس ارمنستان و در پاسخ به درخواست استعفای وی که از سوی مخالفانش مطرح شده است، افزود: من تشنه قدرت نیستم اما استعفای من اوضاع را بدتر می‌کند.

وی مخالفان سیاسی خود در مجلس ارمنستان را مورد خطاب قرار داد و تاکید کرد: بر خلاف شما، من به صندلی خودم وابسته نیستم اما تجزیه و تحلیل‌ها نشان می‌دهد که اگر از مقام خود استعفا دهم اوضاع کشور بدتر خواهد شد.

به نوشته خبرگزاری تاس، اواسط سپتامبر در ایروان به دلیل تحولات قره‌باغ کوهستانی، تظاهرات گسترده‌ای با درخواست کناره‌گیری پاشینیان از قدرت آغاز شد. مخالفان پاشینیان، وی را به خیانت به قره‌باغ و تحویل آن به جمهوری آذربایجان متهم کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، از اوایل صبح دوشنبه سوم مهر، نافرمانی مدنی در ایروان آغار شده و خیابان‌های فراوانی مسدود شدند. در میدان جمهوری این شهر تعداد زیادی مامور انتظامی مشاهده می‌شود. همچنین در جریان برخورد با این اعتراضات، تادووس آوتیسیان از معاونان مجلس و گاگیک میناسیان معاون پیشین قوه مقننه ارمنستان نیز بازداشت شدند.

در اعتراض به نحوه رسیدگی دولت نیکول پاشینیان به مساله قره باغ، گروهی از معترضان در روزهای اخیر به خیابان‌ها آمده و در برابر مجلس این کشور تجمع کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها