گزارش العالم از آخرین تحولات تجاوزگری ارتش اشغالگر به غزه+ویدئو

جمعه 1 دی 1402 - 22:39

خبرنگار شبکه العالم در نوار غزه از شهادت 28 نفر بر اثر تداوم بمباران توپخانه‌ای خانیونس در جنوب نوار غزه طی ساعات گذشته توسط رژیم صهیونیستی خبر داد.

العالم فلسطین

خبرنگار العالم با اشاره به ادامه جنگ خشونت آمیز اسرائیل در نوار غزه و غیرنظامیان در مرکز این استان، گفت: این 28 نفر در مناطق مختلف خانیونس بر اثر بمباران مستمر در بنی سهیله، الکتیبه، المحطه، المعن و السطر الشرقیبه شهادت رسیدند علاوه بر این منازل شماری از شهروندان توسط هواپیماهای جنگی اسرائیل بمباران و منازل بر سر ساکنانش تخریب شد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد واقعی شهدا به دلیل قطعی ارتباطات بیشتر از موارد اعلام شده است.

خبرنگار العالم افزود: 7 نفر در منطقه رفح شهید شدند و امروز یک خودروی غیرنظامی پس از انتقال شماری شهید به بیمارستان کویت و بیمارستان ابویوسف النجار هدف قرار گرفت که وزارت بهداشت فلسطین تاکید کرد این بیمارستان دیگر ظرفیت پذیرش حتی یک زخمی را در مقابل سیل مجروحان ندارد.

خبرنگار ما همچنین از شهادت 7 نفر و مجروح شدن شماری دیگر بر اثر بمباران منزلی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه خبر داد. به گفته خبرنگار العالم، اجساد تعدادی از شهدا و ده ها مجروح به بیمارستان ناصر منتقل شد.

ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل امروز جمعه کشتار جدیدی در جبالیا در شمال نوار غزه انجام داد که حدود 20 شهید و 50 مجروح بر جای گذاشت .وزارت بهداشت غزه از شهادت 390 فلسطینی و 734 نفر دیگر طی دو روز گذشته خبر داد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: حملات اسرائیل به منازل اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه نیز تعدادی شهید و مجروح برجای گذاشت.

پربیننده ترین خبرها