خط و نشان حزب الله لبنان برای رژیم صهیونیستی درصورت خطای گسترش جنگ

شنبه 30 دی 1402 - 17:05

معاون دبیرکل حزب‌ الله لبنان گفت: درصورتی که رژیم صهیونیستی تصمیم به گسترش جنگ بگیرد، پاسخ آن را با یک سیلی بزرگ و یک اقدام قوی دریافت خواهد کرد.

العالم – لبنان

به گزارش العالم، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌ الله لبنان، این سخن را پس از تهدیدات اسرائیلی مبنی بر آغاز عملیات نظامی علیه لبنان در صورت عدم خروج نیروهای حزب الله موسوم به رضوان به ماورای رود لیطانی بیان کرد.

همزمان محور مقاومت در پاسخ به این تهدیدات و اعلام حمایت از مردم غزه، تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در جبل نذر را با موشک هدف قرار داد.

در این میان یوآو گالانت وزیر جنگ صهیونیستی تهدید کرد: اگر جنگ در جنوب ادامه یابد، در مرزهای شمالی نیز ادامه خواهد یافت، اما ما استمرار وضعیت کنونی برای مدت طولانی را نمی پذیریم. اگر حزب الله لبنان به حق ساکنان اسرائیل در شمال برای داشتن زندگی توام با امنیت احترام نگذارد، به زور این هدف را محقق خواهیم کرد.

روزنامه واشنگتن پست نیز به نقل از مقامات غربی و لبنانی نوشت که اسراییل تهدید کرده در صورت عدم توافق ظرف چند هفته آینده، درگیری با حزب الله را تشدید می کند.

رسانه های صهیونیستی نیز گزار دادند که تل آویو به واشنگتن اطلاع داده است اگر به زودی تفاهم سیاسی با حزب الله درباره عقب نشینی نیروهای رضوان به ماورای رود لیطانی و توقف موشک باران حاصل نشود، چاره ای جز آغاز عملیات نظامی در لبنان وجود نخواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها